Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: Ua saunia e le Faleoloa Faʻafuaseʻi Mobile se isi mo ana tagata faʻatau mea fa'apitoa, lea o le a talisapaia aemaise lava i latou e fiafia i musika ma leo maualuga. Po'o e misia ni taligalu uaealesi po'o se sipika i lau mea fa'aoga? Afai o lea, o lona uiga e le tatau ona e misia le ofo o loʻo iai nei, lea e naʻo le aoga aʻo iai sapalai. Mobile Emergency o loʻo tuʻuina atu i le au musika meaalofa mo oloa filifilia.

A e fa'atau se tasi o oloa ua filifilia, e mafai ona e maua ni taligalu Niceboy HIVE E2 lona tau CZK 990 po'o le tama'i sipika Niceboy RAZE e tau CZK 749. Ina ia maua se tasi o nei masini, e na o le tasi lava le tulaga e te manaʻomia. Ina ia maua le failauga, e tatau ona e faʻatau le Niceboy HIVE 2 joy, Niceboy HIVE Pods 2, poʻo Niceboy HIVE Podsie headphones, ae afai e sili atu lou fiafia i mea faʻalogo ua taʻua, e tatau ona e faʻatau le Niceboy RAZE 2 Twins poʻo Niceboy RAZE 2 Ego failauga. Faʻafetai i nei meaalofa aoga, o le a faʻalauteleina lau masini faʻalogo i ni oloa faaopoopo se lua e mafai ona e faʻaogaina i taimi eseese.

Mobile Emergency o loʻo tuʻuina atu meaalofa musika e leai se totogi mo oloa filifilia

Taulima atamai Niceboy X-Fit Active

E te le fiafia i le ofo leo fou ma e te fiafia i se isi mea? A maeʻa lena, o le Niceboy X-Fit Active smart bracelet e mafai ona puʻeina lou mata, lea e faʻaalia i lona faʻamaoni ma galuega. O le taulima e mafai ona faʻatautaia le fua saʻo o le fatu, e oʻo atu i le fitu aso i luga o le totogi e tasi, faʻailoa oe i le tulaga o le faʻaumiumi le toaga, faʻatagaina oe e pulea le mea pueata tapuni ma musika, mafai ona mataʻituina le moe ma gaoioiga i aso uma ma faʻamaonia le IP67, lea e faia ai. e le susu atoa. Tau masani o le taulima Niceboy X-Fit Active e 999 CZK, ae o lea ua maua ma se fa'aitiitiga mo na'o le 659 CZK.

Niceboy X-Fit Active

Mobile Emergency o loʻo tuʻuina atu taligalu ma faʻasalalauga fb mo oloa filifilia

O aso nei e sili ona faitau

.