Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: E ui atonu e foliga mai e le talitonuina i le toatele, ae o loo latalata mai lava le Kerisimasi ia i tatou. O loʻo i ai pea le tele o taimi mo le taumafataga o le Kerisimasi, teuteu o le laʻau poʻo le tatalaina o meaalofa, ae o le a le pine ae oʻo i le taimi maualuga e faʻatau ai meaalofa mo e pele ia te oe, pe afai e te manaʻo e aloese mai faʻalavelave masani aʻo leʻi oʻo i le Kerisimasi. Ae faʻafefea ona filifili se meaalofa o le a aoga, tulaga ese ma i le taimi lava e tasi e fiafia ai? 

O le mea e lelei ai, o loʻo i ai sau tali faigofie i lenei fesili, o le: Picasee. Ole e-faleoloa lea e taula'i fa'atatau ile fa'atau atu o fa'avaa mo telefonipoto o ituaiga eseese uma, lea e mautinoa lava e te maua ai ituaiga uma e mafai e pei ole Apple, Samsung, mamalu, Nokiama isi mea. Atonu e leai se mea fa'apitoa e uiga i lena mea, pe a na le faia fo'i e Picasee ni ufiufi sa'o i lau talosaga. Pau lava le mea e tatau ona e faia o le faʻaopoopoina o se ata poʻo se ata e te manaʻo i ai i luga o le faʻavaa, filifili lona ituaiga, ona fai lea o mea uma ia i latou. Ufiufi i lau lava ata e faia i totonu o ni nai aso ona auina atu lea i le tuatusi o loʻo i ai i totonu o se pusa laupapa matagofie, faʻafetai i ai e te le popole i soʻo se faʻaopoopoga faaopoopo. O se afifi meaalofa moni e foliga matagofie e mautinoa lava e le afaina ai.

O le lelei o ufiufi ma lomitusi lava ia e maualuga tele, ae o tau, i le isi itu, e matua maualalo lava pe a mafaufau i le natura o le oloa. I le tulaga o se iPhone, o se ufiufi ma lau lava lolomi o le a tau ai le 428 palealii mo soʻo se faʻataʻitaʻiga, o se tau e le mafai ona teena - e sili atu pe a o se meaalofa muamua, lea o le a e masani ai. 100% mautinoa o le a leai se tasi e sola ese. O lea la, afai o lo'o e su'eina se meaalofa fa'apolopolo moni, ua e mauaina.

picasee

O aso nei e sili ona faitau

.