Tapuni fa'asalalauga

E tusa ai ma lipoti lata mai, o le tulaga o Samsung i le maketi atamai a Europa (ma e le gata) o lenei tausaga e sili ona lelei talu mai le 2015. Ae atonu o se mea e ofo ai, o faʻailoga fou i le va o telefoni Samsung - faʻataʻitaʻiga Galaxy S10 ia Galaxy Fa'aaliga 10 - ae laititi taugofie telefonipoto o le faasologa Galaxy A. O loʻo faʻamaonia lenei mea i le lipoti a le kamupani Kantar, e tusa ai ma le telefonipoto o lenei laina oloa na saofagā tele i le faʻatau atu o le kamupani ma faʻapea foi i se tulaga sili atu ona taua i luga o le maketi.

Kantar Global Director Dominic Sunnebo faʻamaonia foi lenei mea. Ua vaaia e Samsung le tuputupu aʻe i maketi tetele e lima a Europa ma o loʻo i ai nei le maketi o le 38,4%. A faatusatusa i le vaitaimi lava lea e tasi i le tausaga talu ai, o se siitaga lea e 5,9%. Fa'asologa fou fa'atusa Galaxy Ma e tusa ai ma Sunneb, o se tasi lea o faʻataʻitaʻiga sili ona faʻatau atu i Europa. E fiafia tele Samsung i le lauiloa tele Galaxy A50, sosoo ai ma le A40 ma le A20. E tusa ai ma Sunneb, ua leva ona sailia e Samsung ni auala e tauva ai ma smartphones mai Huawei ma Xiaomi i luga o le maketi a Europa, ma Galaxy Ma i le faaiuga na iu i le auala sa'o.

SM-A505_002_I tua_Pa'epa'e-squashed

Samsung telefonipoto Galaxy Mo le tele o tagata faʻatau, o le A50 o se telefoni mamana tele ma foliga lelei i se tau taugofie. E mafai ona mimita, mo se faʻataʻitaʻiga, tolu mea pueata, se masini faʻapipiʻi tamatamai lima o loʻo i lalo o le faʻaaliga ma isi galuega masani o telefoni maualuga.

E tusa ai ma le tala a Kantar, o loʻo lelei foʻi le faʻatauvaʻa o Apple i luga o le maketi a Europa, o lona sea ua faʻateleina ina ua maeʻa le faʻalauiloaina o ata o le iPhone i lenei tausaga.

sasmung-Galaxy-A50-FB

O aso nei e sili ona faitau

.