Tapuni fa'asalalauga

Samsung telefoni feaveai Galaxy A maeʻa faʻafitauli muamua i le faʻaaliga, o le Fold e faasolosolo malie lava ona oʻo atu i lima o tagata fou. Na mafai ona matou faitau i le uluaʻi iloiloga "tuai" i le vaiaso talu ai, ma e foliga mai vagana ai le tasi faafitauli tulaga ese s Galaxy E le'i lipotia mai e ona tagata ni fa'afitauli matuia i le Fold. O mafuaaga faʻapitoa o se vaega foʻi o mea fou fetuutuunai mai Samsung. Mo tagata e ona telefoni Galaxy O loʻo faʻapipiʻiina e Samsung mo le siiina mai i se vaega faʻapitoa o lana faleoloa polokalama Galaxy Faleoloa.

Galaxy E ui o le Fold e le o iai le foliga masani tatou te masani ai mai telefoni feaveaʻi, o le poto masani o le faʻaogaina o le polokalama i luga o lenei faʻataʻitaʻiga faʻapitoa e le tatau ona matua ese mo tagata faʻaoga, ma e mautinoa lava e le tatau ona mafua ai se faʻalavelave tele. E pei o isi telefonipoto i le laina oloa Galaxy mai le mafutaga faaleaoaoga a Samsung ofo i Galaxy Gagau motif lagolago.

O faʻailoga e faʻapipiʻiina mo le 4,6-inisi ma le 7,3-inisi faʻaaliga o le faʻaaliga, ae e le o faʻaalia i soʻo se isi mea uiga ese. O le ofo o loʻo iai nei o autu atonu e le manaia tele mo nisi, ae o le lelei ma le fesuiaiga o le ofo e tatau ona faʻaleleia i le taimi. E taua foi le matauina o le mea moni e na o mea uma lava Galaxy O autu gauga e maua atoatoa e leai se totogi. Ae ui i lea, o autu totogi o le a le umi se taimi e taunuu ai ma o le folo muamua e tatau ona aliali mai i nai vaiaso o lumanaʻi - iinei e mafai ona e faʻamoemoeina se tulaga maualuga atu.

Tagata e ona Samsung Galaxy E mafai e le Fold ona maua autu mo a latou telefonipoto e ala i le faia o se "pinch" taga i luga o le lau telefoni o le fale. Ona na o le kiliki i luga o Themes ma suʻe le fuʻa, faʻamaonia autu faapitoa mo Galaxy Gagau.

O tagata fiafia ma tagata fiafia oe Galaxy O le mea sili e mafai ona gaugau itulau o le upegatafa'ilagi a Sammobile download butterflies ma isi wallpapers. E mafai ona e va'ai i fa'ailoga i totonu o le ata mo lenei tusiga.

Samsung Galaxy Pulu 1

O aso nei e sili ona faitau

.