Tapuni fa'asalalauga

O Huawei o se taufaʻamataʻu vavalalata ia Samsung i nai tausaga talu ai. O fuʻa a le tele o telefoni a Saina e masani lava ona faʻapipiʻi lelei i le maketi, lea e manino lava o se mafuaʻaga o se popolega mo Samsung. O le suiga na oo mai i le taimi na lamatia ai le tulaga o Huawei i le maketi a Amerika i le taua o fefaatauaiga i le va o Amerika ma Saina. O le kamupani na togia i totonu o le US ma sa taofia mai le faia o pisinisi iina.

O taunuuga o lenei fuataga e aofia ai, mo se faʻataʻitaʻiga, e le mafai e Huawei ona toe faʻamaonia se laisene Google Mobile Services (GMS) mo ana masini. Ole laina fou ole Mate 30 ole mea lea e le maua ai le avanoa ile lauiloa Google talosaga ma auaunaga mo Android, pei ole Google Play Store, YouTube, Google Maps, Google Search ma le tele o isi. O le mea lea, o telefoni feaveaʻi a Huawei e toetoe lava a le mafai ona faʻaaogaina i maketi i fafo atu o Saina.

fa'amalama 2019-09-20 ile 20.45.24

Ae mo Samsung, o loʻo faʻatusalia se tulaga lelei ma o se avanoa sili foi e faʻaleleia ai lona tulaga i le maketi. O le pulega o le kamupani e matua malamalama lelei i lenei tulaga lelei ma iloa le faʻaogaina tatau. Ina ua faʻaalia e Huawei lana fou Mate 30 series i Munich i lenei vaiaso, na auina atu e Samsung imeli faʻalauiloa i le gagana Sipaniolo i tagata faʻatau i Amerika Latina ma faʻamoemoe i le leai o se Google auaunaga i luga o le tauvaga Mate 30.

I le autu o le imeli, o loʻo i ai se valaaulia e fiafia i Google faʻafouga, talosaga ma auaunaga, i le faʻapipiʻi o le imeli, o le a maua e tagata e mauaina se ata o Samsung. Galaxy Fa'aaliga 10 fa'atasi ai ma ata o talosaga ma tautua mai Google. E leai se upu e tasi e uiga ia Huawei ma ana masini iinei, ae o le taimi ma mataupu autu o le imeli e tautala mo i latou lava. E masani ona le mimita tele Samsung e uiga i lana sootaga ma Google pe a faʻalauiloaina ana masini, ae i lenei tulaga o se faʻalavelave malamalama.

Galaxy-Fa'amatalaga10-Fa'amatalaga10Plus-FB

O aso nei e sili ona faitau

.