Tapuni fa'asalalauga

O le mea moni faʻateleina o se mea sili, lagolagoina e le gata i le tele ma le tele o masini, ae faʻapea foʻi ma le au atinaʻe polokalama. E malamalama lelei e oʻo lava i Google, lea na faʻatamaoaigaina lana talosaga Faʻafanua ma le Live View AR mode, e le mafai ona tuʻua. O le a faasolosolo ona avanoa mo tagata uma e ona telefoni feaveaʻi ma le lagolago a ARCore. Google o le a amata tufatufaina atu i lenei vaiaso.

E foliga mai o nisi o Samsung e ona le telefoni feaveaʻi ua uma ona latou mauaina lenei uiga ile latou Google Maps talosaga. Ae ui i lea, ua lapataia e le kamupani le tagata faʻaoga o le Live View AR o loʻo i ai pea i le vaega o suʻega beta ma atonu o le a le lelei atoatoa. O le faiga e fa'aoga ai le meapueata a lau telefoni e fa'afeiloa'i ai oe i le mea e te alu i ai ma fa'amatalaga o lo'o fa'aali fa'atasi ma ata o le taimi moni mai le meapueata a lau telefoni.

Google Maps AR navigation DigitalTrends
Punavai

ARCore o se faʻavae e mafai ai ona faʻaogaina le polokalama faʻavae i luga o le mataupu faavae o le faʻateleina mea moni. I le taimi nei, o le tele o telefoni feaveaʻi faʻatasi ma le faʻaogaina o loʻo lagolagoina lenei faʻavae Android - latou lisi faʻafouina ma faʻalauteleina pea e mafai ona maua iinei. E oʻo lava i tagata faʻaoga Apple o le a le faʻateʻaina le faʻatautaia i le faʻateleina mea moni - o le auala ua taʻua muamua o le a lagolagoina e iPhones uma ma ARKit.

Mo le faʻaogaina o le faʻaogaina o le mea moni, naʻo le faʻalauiloaina o le Google Maps app i luga o lau telefoni, ulufale i lau mea e te alu i ai, filifili feoaiga savali, tapuni le auala, ma filifili le filifiliga "Live View" i le pito i lalo ole faʻaaliga a lau telefoni. Afai e te leʻi mauaina lenei faʻaaliga, naʻo le onosai ma faʻafouina le talosaga i taimi uma - e tatau ona e faʻatali i se taimi vave e mafai ai.

Google Maps AR navigation DigitalTrends

O aso nei e sili ona faitau

.