Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: Bitcoin o le uluai tupe mama lea na faia i le 2009. E le o pulea e soʻo se setete poʻo se pulega tau tupe. Ona o lenei mea ua atili ai ona lauiloa lenei "totogi". O Satoshi Nakamoto sa tatau ona i tua o le fausiaina o le poloketi, ae mulimuli ane na aliali mai o se vaega tele o tagata na galulue i le atinaʻe. O le a le mea moni e aʻafia ai le tau o Bitcoin ma o fea e mafai ona tatou faʻatau ai?

E faapefea ona aoga?

O le a faigata ona e su'e lenei tupe i luga ole laiga ile tino. E na'o ni nai numera numera. E ui lava o le numera aupito maualuga o Bitcoins uma o le a na o le 21, e vaeluaina i le tele o nofoaga, o lea e faigofie ai ona e faʻatonuina se kofe poʻo se tamaʻi pia ma i latou.

O le mea sili ona taua i le faagasologa atoa o le mea e taʻua o "miners", o loʻo fatuina ma i le taimi lava e tasi e puipuia le fesoʻotaʻiga atoa mai le paʻu. Ina ia amata maina e te manaʻomia se komepiuta, o le sili atu le malosi o le kata faʻataʻitaʻi e sili atu. O le mauaina o Bitcoins e malosi tele ma na o le pau lava le taui o le faʻaaogaina o se poloka faapitoa.

O tagata fa'au'uga o tagata ia e lafo e le tasi le isi tupe. E tofu tagata fa'aoga ma se tasi pe sili atu atotupe e fai ma tuatusi totogi.

Bitcoin ma le faʻaleleia o le fesuiaiga o tupe

E leai se tupe i le lalolagi e pei o le Bitcoin. Ina ua faʻalauiloa tupe muamua i le 2009, o lo latou tau na o ni nai sene. E fa'afefea la ona mafai e le tasi Bitcoin le tau e toeitiiti 17.06.2019 CZK ia Iuni 210, 000? E matua ofoofogia lava lenei mea. O le a la le mea e a'afia ai nei suiga tetele i le tau? Ioe, o le sapalai ma le manaʻoga, ae o le tele o "oso" e mafua mai i mea tetele. Afai e amata talia e se kamupani tele Bitcoins, o le a aafia ai lona tau i luga. I se isi itu, afai ei ai ni tulafono faatonutonu taua a se setete, o le ai ai se faʻaititia. O le a faapefea? Bitcoin fesuiaiga o tupe atiina ae i tausaga a sau? E leai se tasi e mafai ona taʻuina atu ia te oe ma le mautinoa.

O fea e faʻatau ai Bitcoin - Coinbase

E te manaʻo foʻi e faʻatau ni Bitcoins poʻo nisi o latou? E leai se faafitauli i lena mea. Matou te fautuaina le faʻaogaina o se fefaʻatauaʻiga tupe i luga ole laiga ma se atotupe i lou igoa Faʻaaogaina.

Resitara

E le lavelave, ae a maeʻa le resitalaina autu e te manaʻomia e faʻamaonia e ala i le tuʻuina atu o se pepa e iloagofie ai.

  • Le tausaga na fausia ai le tulaga: 2012
  • tupe tala: EUR, USD
  • Cryptocurrencies avanoa mo fefaʻatauaiga: Bitcoin, Litecoin, Ethereum, Ethereum classic, Ripple, 0x, BAT, Zcash, USDC
  • Tupe teu ma talaina: fesiitaiga o faletupe, pepa totogi ma cryptocurrencies
  • Tupe teu maualalo: 10 USD

Tulaga lelei o Coinbase

  • saogalemu i luga ole laiga atotupe
  • vave fa'atau ma fa'atau
  • saogalemu vaega lua

Le lelei o Coinbase

  • pili
  • fa'atapula'a le aofa'i o tupe fa'apitoa
  • fa'aletonu faiga

Bitcoin nonogatupe?

O le tele o tagata teu tupe ma tagata faʻatauvaʻa e talitonu o le tuʻuina atu o se aofaʻi maualuga o le a faʻamautinoa ai i latou mo le ola faʻafetai i Bitcoin. E le mafai ona tatou fai atu o nisi oi latou o le a le manuia, ae e mafai ona latou totogiina nonogatupe faʻaaogaina lenei mea tonu?

Tulaga lamatia

E moni lava nonogatupe vave e mafai ona tatou faʻaaogaina e amata ai la tatou pisinisi, ae o le faʻaaogaina mo Bitcoins o le valea tele. O le ā le māfuaaga? I se tulaga lautele, o le teufaafaigaluegaina i tupe crypto e matua lamatia lava ma e mafai ona tatou oʻo i faʻafitauli tele i aitalafu. Afai e i ai se pa'ū tele i le tau o Bitcoin, o le ae leiloa uma tupe teu faʻafaigaluega ma o le ai ai pea sau nonogatupe i lou ua, lea e le o tagata uma e tatau ona taulimaina.

Teu fa'afaigaluega i so'o se cryptocurrency na'o le tele e te gafatia e leiloa ae le o se sene sili atu.

bitcoin fb

O aso nei e sili ona faitau

.