Tapuni fa'asalalauga

Ua saunia e Samsung lana telefoni fou Galaxy Gagau faʻatasi ma faʻaaliga 7,3-inisi ma 4,6-inisi, maʻa e mafai ona gafatia 4380 mAh. Mafaufau o fuʻa i totonu o telefoni feaveaʻi e masani ona faʻamaualuga maa e iai le malosi e tusa ma le 4000 mAh, e leʻi faʻaogaina e le maa. Galaxy Aua ne'i gaugau i se naunautaiga po o se faamemelo.

O le tele o tagata fa'aoga masalo o le a le avea ma oe Galaxy Gagau e mafai ona faʻaaogaina i le laulau papalama i le tele o taimi, ae e mafai ona faʻapea e masani ona latou galulue i luga o la latou telefoni i lona foliga faʻaalia. Ae o loʻo i ai le maualuga o manaʻoga i le faʻaaogaina o le malosi, o lea e manino ai o tagata e matua fiafia lava i lona gafatia. O le mea e lelei ai, o tala fou e faʻaalia ai e le tatau i tagata faʻaoga ona popole i lenei mea Galaxy Gaugau leai se mea e popole ai.

Galaxy Ua maeʻa ona latou faʻataʻitaʻiina le Fold i le tele o ofisa faʻatonu o tekinolosi, e aofia ai Sammobile. Faatasi ai ma mea lelei na maua i lenei suʻega o le mea moni e mafai e le maa telefoni ona faigofie ona taulimaina telefoni feʻaveaʻi, suʻesuʻeina le upega tafaʻilagi, ma galue ma le telefoni i le gaugau ma le faʻaalia. O le mea moni e faapea Galaxy O loʻo faʻapipiʻiina le Fold i le Snapdragon 855 SoC, lea e faʻatusatusa i le Exynos 9820 processor o telefoni feaveaʻi. Galaxy S10 sili atu le malosi.

Ae ui i lea, o le au faatonu o le Sammobile saite latou ioeina mo se iloiloga moni o le faʻatinoga o le maa, e tatau ona faia e Samsung. Galaxy Fa'asaga i le tele o isi su'ega, e aofia ai se fa'atusatusaga o fefa'ataua'iga i luga o fa'amatalaga feavea'i ma fefa'ataua'iga i luga ole feso'ota'iga Wi-Fi.

O aso nei e sili ona faitau

.