Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: Tusa lava pe le foliga mai, o le moli laulau o se vaega taua o meaafale. E le gata o ana galuega e taua, ae faʻapea foʻi ma ona foliga vaaia. O le moli o le po o le a tuʻuina atu ia te oe se auaunaga atoatoa i itu uma e lua Xiaomi Mijia Yeelight, lea e mafai ona e faʻatau i se faʻaitiitiga i la matou coupon.

O le moli po o Xiaomi e ofoina atu le 16 miliona lanu lanu filifiliga. E matua faigofie lava ona pulea ma fetuutuunai tuugalamepa - na'o le tago i ai ma fa'ase'e e seti ai le susulu, vevela ma le lanu e mana'omia. E mafai ona e fatuina ni vaaiga eseese i le moli, e mafai foi ona pulea e ala i se talosaga faʻapitoa i lau masini atamai. O le moli Xiaomi e ofoina atu le lanu o le vevela o le 1700K - 6500K ma folafola atu le umi o le ola e oʻo atu i le 20 itula.

Fa'amatalaga:

Fa'ailoga: Xiaomi
Malosiaga fa'aoso: 10W
Malolosi: AC 200 – 240 V
Feso'ota'i: Bluetooth, Wi-Fi
Mamafa: 1,298 kg
Fua: 8 x 8 x 18 cm
O mea i totonu o le afifi: 1x moli Xiaomi, 1x faʻapipiʻi faʻapipiʻi (EU plug), 1x tusi faʻaoga ile Igilisi

Afai e te tuua le fale teu oloa Czech filifilia (GW-5), ona e le tau totogiina lea o lafoga poʻo tiute. O le felauaiga e ala i le PPL e leai se totogi ma o le ae maua oloa ile fale ile 1-2 aso faigaluega.

Fautuaga: Afai e te le fiafia i le moli, e mafai ona e faʻatonu soʻo se isi oloa mai le fale teu oloa Czech, se lisi atoa e mafai ona maua iinei. E mafai ona e tu'uina atu oloa uma e ala ile PPL mo le leai o se totogi ile 1-2 aso pisinisi.

 

Xiaomi Mijia Lamepa 1

O aso nei e sili ona faitau

.