Tapuni fa'asalalauga

E ui i le mea moni o le mea aupito lata mai Galaxy S9 ia Galaxy O le S9 + na faʻaalia talu ai nei, o lea ua uma ona matou maua muamua le faʻamatalaga o ata o le isi fuʻa a sau mai le fale o Samsung. Ioe, o loo tatou talanoa i ai Galaxy Note9, lea e tatau ona faʻaalia e le Korea i Saute seʻia oʻo i le faaiuga o le taumafanafana, ae ua i ai i le amataga o le tautotogo, o ata ma lona foliga vaaia ua vaʻaia le malamalama o le aso. Peita'i, e le'i leva ona fa'asalalauina, ae iloa ai o ata e moni e pepelo. Afai e te mauaina i latou i luga ole initaneti, e te iloa e le o se Note9 moni.

O ata na lomia e se upega tafaʻilagi mai fafo Samrena.irAe paga lea, e le sau mai soʻo se punavai mai le fale gaosi Samsugnu. O le upega tafaʻilagi na ona gaoia mai isi nofoaga ma suia i lona lava ata. Aemaise lava, o ata nei Galaxy S9 ma S9 + na lomia e mekasini i se taimi ua mavae TechNave a Faʻamatalaga tau tupe. O faatonu o Samrena.ir na suia i latou e ala i le aveesea o le faitau tusi tamatamai lima i tua o le telefoni. Faatasi ai ma lenei mea, na latou mananao e faʻamaonia e le gata o se faʻataʻitaʻiga lea e leʻi tuʻuina atu, ae na sili ona manaʻo e faʻaalia i le sailia o le Note9 o le a le maua se masini faʻapipiʻi tamatamai lima.

Ua leva ona fa'alogo i le lalolagi o tekonolosi o lo'o saunia e Samsung se telefoni fa'atasi ai ma se masini fa'apipi'i tamatamai lima i lalo o le fa'aaliga mo lenei tausaga. Ma o le faʻataʻitaʻiga muamua e tatau ona faʻapea na taʻua Galaxy Fa'amatalaga9. Ae ui i lea, mo le taimi nei matou te iloa o loʻo galulue tagata Korea i Saute i le tele o auala e tuʻufaʻatasia ai le tagata faitau i le faʻaaliga, ae latou te leʻi saunia le oloa mulimuli. Ia tatou ofo la i faaaliga o loo faatalitali mai mo i tatou i masina a sau. E mautinoa e lē o toe umi se isi tala fou.

s9-faamatalaga-9-7

 

O aso nei e sili ona faitau

.