Tapuni fa'asalalauga

Afai o loʻo e suʻeina se taʻaloga o loʻo ave nei le lalolagi i afa, e mautinoa lava e te oʻo i le Fortnite i le taimi lava lena. Ose ta'aloga fa'atino e tumu i fana lea o lau galuega autu o le avea lea ma ta'aloga mulimuli. O le tosinaga autu o le igoa i luga ole laiga, o lea e te tauva ai ma isi tagata taaalo e pulea isi tagata i le taaloga. O le Fortnite o loʻo faʻatautaia lelei mo lana vaega e tusa ai ma ata faʻataʻitaʻiga, ma e toʻatele tagata taʻalo e fia fiafia i le taʻaloga faʻafetai i se masini maualuga ma aemaise lava ile mataʻituina maualuga.

O le mea tonu lava lea i lenei vaega e pa'u ai le Youtuber Lewis lauiloa, lea atonu e te iloa i lona igoa tauvalaau. Unbox Therapy. Sa i ai sana komepiuta ta'alo tele na fausia mo le $20 (pe tusa o le CZK 000), lea e fa'atulagaina mo le ta'aloga Fortnite (ae o le mea moni mo le tele o isi). Ae o vaega e faʻamautinoa ai le tele o faʻatinoga e manaʻomia ona faʻamafanafanaina, ae le naʻo soʻo se auala, o lea na filifili ai Lewis mo le faʻamafanafanaina o le vai, lea e le gata ina aoga, ae foliga lelei faʻatasi ma le pusa manino. Ae sili atu ona manaia mo i matou o le mataʻituina lea na faʻaogaina e le YouTuber. O se taʻaloga QLED mataʻituina talu ai nei mai Samsung ma se faʻailoga o le 413 inisi ma se fua faʻatatau atypical o le 000: 49, lea e ofoina atu se iugafono o le 32 x 9. O le mataʻituina atoa foi. si'i pi'opi'o, lea e tuʻuina atu ai i le tagata taʻalo, faʻatasi ma le vaʻaiga tele, se lagona sili atu o le taʻaloga. O le mea manaia o le tele lea o taʻaloga QLED mataʻituina i le lalolagi.

O lea la, afai o loʻo e mafaufau pe o le a le foliga o le Fortnite i lenei dachshund mai aʻoga a Samsung, ia mautinoa e siaki le vitio o loʻo i lalo.

Samsung Faʻaaliga

O aso nei e sili ona faitau

.