Tapuni fa'asalalauga

I se taimi ua tuanaʻi, na matou logoina oe i luga o la matou upega tafaʻilagi e foliga mai na faʻaalia ma le le iloa e Samsung le tele o faʻataʻitaʻiga Galaxy Note8 fa'afouga Android 8.0 Oreo, lea, e ui i lea, na amata ona tufatufaina aloaia i aso nei. Ae ui i lea, e foliga mai o le Note8 e le naʻo le telefoni na maua le laki i lenei tulaga.

I ni nai itula talu ai, o se vitio o loʻo faʻaalia ai le faiga na faʻaalia i luga ole Initaneti Android 8.0 Oreo i luga o le faʻataʻitaʻiga Galaxy Tasi Thai fa'aoga S7. E foliga mai o le a tatalaina e Samsung le lomiga aloaia mo Galaxy Na ia faʻafefeina le S8 ma faʻasalalau se Thai beta version mo le faʻaopoopoga i ai Galaxy S7. Ae ui i lea, e ese lenei mea. E tusa ai ma faʻamatalaga avanoa, e leai se polokalame beta mo le suʻeina o Oreo i faʻataʻitaʻiga Galaxy O le S7 e leai. Ae ua lava le taumatematega, sei o tatou tilotilo i le vitio lava ia.

E pei ona mafai ona e vaʻaia mo oe lava i le vitio o loʻo i luga, e leai se masalosalo o le 8.0 Oreo system lea. A uma mea uma, o loʻo faʻamaonia foi lenei mea i le faʻamatalaga mai faʻatulagaga, lea e mafai ona e vaʻaia i le vaega lona lua o le vitio. Ae peitaʻi, afai e te le talitonu i ai, faʻatusatusa ata mai le vitio ma le Oreo z screenshots Galaxy Fa'amatalaga8. O le ae iloa ai o faiga uma e lua e tutusa lelei.

E faigata ona ta'u i le taimi nei po'o afea Orea Galaxy O le a tatou vaʻai i le S7. Ae ui i lea, e tusa ai ma lenei vitio, e foliga mai e le tatau ona tatou faʻatali umi.

Android 8.0 Oreo FB

O aso nei e sili ona faitau

.