Tapuni fa'asalalauga

I le lua vaiaso talu ai, na matou logoina oe i luga o la matou upega tafaʻilagi na amata ona feagai Samsung ma le mataupu o le faʻaogaina o le lua o ana gaosiga i Slovakia. Ona o le tulaga faigata i luga o le maketi o tagata faigaluega ma le siʻitia o tau i tua atu, na amata ai ona mafaufau Samsung i le faʻatapulaʻaina o le gaosiga poʻo le tapunia atoa. Ma e tusa ai ma faʻamatalaga lata mai, ua uma ona manino.

Na iu lava ina filifili le sauai Korea i Saute e tapunia atoa le falegaosimea i Voderady ma siitia se vaega taua o lana gaosiga i lona fale gaosi lona lua i Galatna. O tagata faigaluega na galulue i le fale gaosi tapuni o le a ofoina atu le avanoa e galulue ai i le fale gaosi lona lua i le tulaga sa latou umia i le falegaosimea i Voderady. Mai lenei laʻasaga, e masani ona folafola e Samsung le faʻateleina o le lelei, lea e leʻi i ai i se tulaga sili ona lelei pe a faʻasalalau le gaosiga i luga o laau e lua.

E faigata ona taʻu atu i le taimi nei pe faʻafefea ona tali atu tagata faigaluega a Samsung i le ofo galuega fou ma pe latou te talia pe leai. Ae ui i lea, talu ai o le mamao i le va o faleoloa e lua e tusa ma le 20 kilomita, o le tele o tagata faigaluega e ono faʻaaogaina. I se taimi umi, e foliga mai o loʻo i ai le fiafia moni e galue mo le Korea i Saute. I totonu o le itulagi o loʻo i ai falegaosimea uma e lua, o le leai o se galuega o loʻo i totonu o le pito sili ona maualalo i totonu o le atunuʻu.

Samsung Slovakia

Punavai: reuters

O aso nei e sili ona faitau

.