Tapuni fa'asalalauga

E ui lava o le tulaga i luga o le maketi o tagata faigaluega a Slovak ua fai si lelei i masina talu ai ma ua paʻu le leai o se galuega, o nisi o kamupani tetele o loʻo i ai a latou fale gaosi oloa e latalata i o tatou tuaoi ua matua le fiafia i ai. O le South Korea Samsung, o loʻo i ai faleoloa i Galanta ma Voderady i Slovakia, e leai se faʻalavelave. Ona o le le lava o tagata faigaluega, fai mai o loʻo ia mafaufau pe alu ese mai Slovakia.

I se lipoti na lomia e le upega tafaʻilagi Matamata, O loʻo faʻalogoina e Samsung le manatu e tapunia se tasi o ana laina e lua e foia ai le faʻafitauli o le le lava o tagata faigaluega. Ae ui i lea, o se mea valea le mafaufau o Samsung o le a filifili moni e faia lenei laasaga. Mo le taimi nei, o lenei filifiliga ua fai mai o se tasi o le tele o filifiliga e mafai ona faʻaaogaina e foia ai le faʻafitauli.

E tusa ai ma faʻamatalaga avanoa, ua teena e le kamupani Korea i Saute o le a mafaufau e toe faʻaleleia le gaosiga. Ae ui i lea, e le o faʻasalaina ai o le a faʻatapulaʻaina se vaega o le gaosiga i ana fale gaosi Slovak ma faʻanofoina se vaega i fafo. Ae ui i lea, o le tele o le sili atu ma le lua afe tagata faigaluega Slovak e mautinoa lava latou te faia lenei laasaga.

Sei o tatou ofo pe a filifili Samsung e tuua se vaega o Slovakia pe leai. Ae ui i lea, o le mea moni o le tele ma le tele o kamupani o loʻo mafaufau i lenei filifiliga ona o le siʻitia o tau o tagata faigaluega ma suiga o tulafono. Masalo o le filifiliga o le tuua o tatou tuaoi e sili ona ogaoga, ma o le a filifilia e kamupani naʻo le tulaga o faʻalavelave faʻafuaseʻi.

Samsung-Faufale-fb
Autu:

O aso nei e sili ona faitau

.