Tapuni fa'asalalauga

I le amataga o lenei tausaga, na faʻaalia ai e le Korea i Saute lona fesoasoani atamai Bixby. E ui lava na ia faʻalauiloaina i na o le itiiti ifo o gagana ma e naʻo ni nai telefoni e lagolagoina, e manaʻo e faʻaaoga atili i le lumanaʻi ma avea ma tagata tauva atoatoa ile Apple's Siri poʻo le Amazon's Alexa. Ma o le fa'ataunu'uina tonu lava lea o lenei fa'amoemoe o le a ia faia se isi la'asaga.

O le mea moni e manaʻo Samsung e faʻalautele lona fesoasoani i papa, matamata ma televise ua leva ona faʻalogoina. Ae ui i lea, e oʻo mai i le taimi nei, ua naʻo le faʻatalanoaina i luga o se tulaga faʻapitoa. Ae ui i lea, o le resitalaina o faʻailoga lata mai mo Bixby i luga o le TV o loʻo tuʻuina atu ai le toto fou i totonu o veins o tagata uma e alolofa i le fesoasoani fesoasoani.

Mai faʻamatalaga na tuʻuina atu e Samsung faʻatasi ai ma le resitalaina o faʻailoga, o le Bixby i le TV o loʻo faʻamatalaina o se polokalama mo le suʻeina o le auaunaga manaʻomia poʻo le TV e ala i le leo o le tagata faʻaoga. E tatau ona mafai ona tautala i le Igilisi ma le Korea i le taimi muamua, ae mulimuli ane o le a faaopoopo le gagana Saina ma isi gagana i le aluga o taimi. Atonu o le a faʻaalia i luga o le TV i le taimi e tasi ma le faʻaopoopoga o gagana i le telefoni feaveaʻi o le fesoasoani.

Ae ui i lea, i le taimi nei e faigata ona fai atu pe o le a lagolagoina uma e TV atamai le fesoasoani atamai pe leai. E le o manino foi le aso e tatala ai. Ae ui i lea, o le CES 2018 conference, lea o le a faia ia Ianuari o le tausaga a sau, e foliga mai o le filifiliga sili lea. Ae peitai, ia tatou ofo.

Samsung TV FB

Punavai: sammobile

O aso nei e sili ona faitau

.