Tapuni fa'asalalauga

O lea na iu ai ina matou maua. Auaunaga totogi Android A maeʻa se faʻatali umi ma le tele o taumatematega, e ulufale Pay i le Czech Republic. O le taeao nei, na faʻasalalau ai e Google le ulufale atu o le auaunaga i le teritori o Czech i se fonotaga a le au tusitala, ma o le tala fiafia o lena Android E mafai e tagata fa'aoga ona amata fa'aaoga le Totogi mai le aso nei, i.e. toetoe lava vave.

Faletupe lagolago

Ae ui i lea, o mea uma lava e iai ona tapulaa ma isi Android Na'o le tolu faletupe Czech - MONETA, mBank ma J&T - lagolago Totogi i le amataga. Komerční banka e tatau ona vave auai, ma i totonu o le isi tausaga, e faapena foi Fio. Ole lisi o faletupe lagolago mo Czech Republic e mafai ona maua ile upegatafa'ilagi aloaia a Google, lea, faatasi ai ma isi mea, o loo faapea mai foi Android Totogi e lagolagoina uma aitalafu ma kata fai aitalafu.

O fea ma le auala e totogi ai Android Totogi galuega

E mafai ona e totogia e ala i le Andorid Pay i nofoaga uma e lagolagoina totogi e leai ni feso'ota'iga. I Czech Republic, matou te laki o totogi e leai ni fesoʻotaʻiga e lauiloa tele iinei, o lea e mafai ai ona e totogiina i lau telefoni i faleoloa uma. Ina ia faia se totogi, na'o le fafaguina o le telefoni ma aumai i le laina (e tatau ona i ai le NFC le telefoni). Afai e maualuga atu le totogi nai lo le CZK 500, e tatau ona tatala le telefoni ina ia mautinoa le saogalemu. Ina ia e mafai Android Mo le fa'aoga o le Totogi, e tatau ona fa'amautu lau telefoni ile PIN, fa'agaioiga, fa'aupuga, fa'ailoga tamatamailima po'o le su'eina o foliga.

Faʻafefea Android Totogi seti

  • La'u mai le app Android totogi
  • Ulufale i le numera o le kata, lona aoga ma le CVC code (i tua o le kata)
  • Fa'amaonia le sa'o o fa'amaumauga ma fa'atumu le numera telefoni
  • O le ae mauaina se SMS ma se sootaga e tatau ona e kiliki i luga ona e malilie lea i tuutuuga ma aiaiga
  • Ona e mauaina lea o se code i luga o lau telefoni e te ulufale i totonu o le talosaga Android totogi
O le lima o le fafine o loʻo faʻaogaina le telefoni feaveaʻi e totogi i le fale lalelei

O aso nei e sili ona faitau

.