Tapuni fa'asalalauga

E foliga mai o loʻo faʻateleina tupe totogi feaveaʻi i le lalolagi atoa. E molimauina lea i tala fou mai Initia mamao. Ona o lona tele, o le maketi o loʻo i ai se nofoaga e sili ona taugofie mo le tele o kamupani tekonolosi, lea e faʻaleleia ai le faʻaleleia ma le auro. Ma o iina e amata ai le auaunaga totogi Samsung Pay, e tusa ai ma faʻamatalaga avanoa, e amata i le saoasaoa atoa.

Upega tafa'ilagi gadgets360 na mafai ona iloa o se numera tele o tagata faʻaoga na faʻaopoopo talu ai nei i le faʻaogaina o le Samsung Pay auaunaga. E ui lava o lenei auala totogi na oʻo mai i Initia i le amataga o lenei tausaga ma i le taimi muamua e mafai ona faʻaaogaina i luga o ni nai telefoni, i totonu o ni nai masina na oʻo ai i le pito i luga o le lisi o auaunaga totogi feaveaʻi.

I le amataga o Setema, na faʻamaualuga ai Samsung e tusa ma le afa miliona tagata faʻaoga i Initia e faʻaaoga a latou auala totogi. I lalo ifo o le masina talu ona maeʻa le faʻasalalauga, peitaʻi, na faʻaopoopo e Samsung le isi miliona. "O le siʻitia o tagata faʻaoga e faʻaaogaina Samsung Pay e matua taua tele," o le tala lea a le faatonu o le lala a Initia a Samsung, faʻaalia iʻuga sili.

E le'i o'o mai le boom moni

Ae ui i lea, o le faʻaopoopoga tele e leʻi tupu. E lei tele ni paaga a tagata Korea i Saute e lagolagoina Samsung Pay. Ae ui i lea, e tusa ai ma faʻamatalaga lata mai, o loʻo latou taumafai malosi e faʻalautele a latou malo o paʻaga ma tuʻuina atu ia latou tagata faʻaoga le tele o avanoa avanoa mo le totogiina o le Samsung Pay service. O lea ua na o sina taimi ae o le lagolago mo lenei auaunaga ua sili atu ona taatele ma ua amata ona faʻaaogaina e tagata faʻaoga i se tulaga sili atu. Sei o tatou ofo pe faʻapefea ona maua e Samsung lana auaunaga totogi. E matua lelei lava le gafatia, e tusa ai ma lipoti i le taimi nei.

samsung-totogi-fb

O aso nei e sili ona faitau

.