Tapuni fa'asalalauga

E foliga mai o le faʻalauiloaina o le Samsung fou Galaxy O le S9 o loʻo faʻalatalata mai ia i matou e ala i le osooso ma tuaoi. I vaiaso talu ai nei, ua uma ona matou logoina oe i le tele o taimi o Samsung o loʻo galue malosi i le atinaʻeina o se fuʻa fou ma manaʻo e tuʻuina atu i le amataga o le tausaga a sau. Ae ui i lea, e tusa ai ma lipoti lata mai mai Korea i Saute, e foliga mai ua maeʻa le atinaʻe ma o le tele o gaosiga o le a amata i le amataga o Tesema.

E uiga i le mea moni o Samsung o loʻo taumafai e tauva ma lana tuai tuai i le mea sili e mafai ai e ala i le faʻavaveina o le atinaʻeina o lana S9 Apple ma lana iPhone X, e leai se masalosalo. E mautinoa lava e te le mauaina se mafuaaga sili atu ona talafeagai o le a matou vaʻai ai i le sui o le S8 sili i se taimi lata mai. Ae pe le o le mamafa o le taimi na feagai ma inisinia i Korea i Saute e le afaina ai le taunuuga? E tusa ai ma faʻamatalaga uma e maua, leai.

O le a le suia le tele, ae o le a faʻaopoopo mea faʻaopoopo

O le tausaga a sau, o le a pipii atu Samsung i lapoʻa faʻamaonia o le S8, S8 + ma le Note8 i lenei tausaga, lea na faʻafeiloaʻi ai latou tagata faʻaoga, ma o le a faʻaleleia i latou i ni nai notches. AT Galaxy I le faaopoopo atu i le faʻalauteleina o faʻaaliga, o le S9 o le ai ai foi, mo se faʻataʻitaʻiga, se mea pueata lua, lea tatou te iloa mai le Note8 i lenei tausaga, poʻo se faʻataʻitaʻiga sili atu ona saʻo. I le isi itu, o punaoa e le aofia ai le faʻatinoina o le faʻataʻitaʻiga o tamatamailima i lalo o le Infinity display, lea e leʻi maeʻa XNUMX%. O lea la, afai e te tetee i lona tulaga i tua o le telefoni, o le a le fiafia foi Samsung ia te oe i le tausaga a sau.

O le faatosina sili e le taumate o le meapueata

O le mea pueata lua e tatau ona avea ma faatosinaga sili mo tagata fiafia o le South Korea brand. E tusa ai ma faʻamatalaga avanoa uma, e matua popole tele Samsung i ai. E oo lava i le amataga o le gaosiga e fai mai e tele lava ona o le lavelave o le mea pueata. O loʻo taumafai le Korea i Saute e faʻaumatia faʻafitauli faʻafitauli e mafai ona feagai ma le mea ua uma ona taʻua Apple ma o ana iPhone Xs foi e le lava le sapalai i luga o le maketi o le lalolagi ona o lena.

Sei o tatou vaʻai poʻo le a le mea o le a tuʻuina mai e Samsung ia i tatou i le tautotogo. E ui lava e tusa ai ma faʻamatalaga avanoa e le foliga mai o se suiga tele, e mautinoa lava o loʻo i ai se mea tatou te tulimatai i ai. A uma, e oʻo lava i le faʻaatoatoaina o faʻataʻitaʻiga o lenei tausaga e mafai ona lava e tauva ai ma le iPhone X. Ae ui i lea, o le meapueata, sili atu le suʻeina o foliga poʻo le sili atu le faʻatinoga o le a vaseina ai le tulaga lelei o le telefoni.

Galaxy-S9-bezels FB

Punavai: telefoni

O aso nei e sili ona faitau

.