Tapuni fa'asalalauga

Ua uma ona e faʻalogo e uiga i le mea moni o se telefoni gaugau ua amata ona faia i aʻoaʻoga a Samsung i luga o la matou upega tafaʻilagi latou faitau. Ae peitaʻi, afai ua amata ona e atiaʻe se fiafia i se mea faapena, e tatau ona e faagesegese. E ui lava na folafola mai e Samsung ia i matou o le a vave ona faʻalauiloa le telefoni, e ono tupu naʻo le faʻamalieina o nisi o tagata fiafia.

O le fa'atatauina o se fa'atinoga e mafai ona fa'apea o se fa'aolaola i le lalolagi o smartphones. E fiafia tagata uma i le taimi o le a faia ai le mea atoa ma o latou toesega latou te taumafai e lavea ma e masani lava ona taʻutaʻua i le va o leakers. O nei tagata ua taulaʻi nei i le faʻaaliga ma suʻesuʻeina faʻamatalaga e uiga i le Samsung gaugau o loʻo oʻo mai. E tusa ai ma i latou, e le tele ni avanoa talafeagai a Samsung mo lona faʻalauiloaina, o lea e tatau ai ona galue vave.

O vaiaso muamua e lua o le tausaga a sau e foliga mai o se tasi lea o filifiliga sili ona foliga mai. A maeʻa lena, o le a faʻaogaina le telefoni i luga o le mea fou Galaxy S9, lea e tatau ona ave le tootoo pe a maeʻa le manuia tele Galaxy S8. O le mea lea, e mautinoa lava e le mafai e Samsung ona ave'ese faʻasalalauga. E le gata i lea, o vaiaso muamua o Ianuari e fusu ai faamaumauga ma iPhonem X. O le a faʻatau atu i se Aso Faraile, ae afai e faʻataunuʻuina uma faʻamatalaga, o le a oʻo atu i ona tagata i se aofaiga tele i le amataga o le tausaga a sau. Faatusatusaga ma le Samsung gaugau Galaxy Ae ui i lea, X, aʻo amata ona valaʻau le telefoni i le lalolagi, e mafai ona faʻanoanoa ona tagata faʻaoga.

O le aso faʻalauiloa e mautinoa lava e taua tele, ae afai e taunuʻu faʻamatalaga a le au leakers, o le a le taua i le tele o le lalolagi. Na latou faaali mai informace, e na o le telefoni e mafai ona gaosia i se lomiga faʻatapulaʻa ma naʻo mo nisi maketi. O faʻatatauga sili ona saʻo e tautala i le selau afe fasipepa mo Korea i Saute. I totonu, e tatau ona faʻamaonia e Samsung le suʻeina o telefoni ma filifili e tusa ai pe amata le gaosiga o le lalolagi. Ae ui i lea, ou te manatu patino o le a ia le faʻaogaina lenei laasaga ma o le a taumafai e tosina atu le gauai muamua i soo se mea e ala i le telefoni. E mafua ona e leai se tasi e ofoina atu se tekinolosi tutusa ma afai e faʻamaonia o ia lava i tagata Korea i Saute, o le a latou fai mai se taua muamua, lea e mafai ona taʻalo se pu taua i le maketi telefoni i tausaga a sau. O lea ia tatou ofo i le mea o loʻo teuina e Samsung mo i tatou i le faaiuga ma pe o le a faʻaalia moni mai ia i tatou le telefoni i lalo ifo o le tolu masina. O le a mautinoa lava o se faʻalavelave.

Samsung telefoni feaveai FB

Punavai: telefoni

O aso nei e sili ona faitau

.