Tapuni fa'asalalauga

Se taulima ta'aloga fou, pe a e mana'o i se taulima atamaiwatch, Gear Fit2 Pro na faʻalauiloaina e Samsung talu ai nei. E ui lava i lea, o le tele o tagata faʻaoga o lenei tekinolosi sa matua fiafia lava i ai ma ua uma ona fuafua se asiasiga i le Faleoloa Samsung. Ae peita'i, afai e mana'o tagata fa'aoga e fa'alua a latou uati ma iPhonem, e le'i umi ae oo mai se faafitauli.

E le o toe mamao ae sili atu ma le masina ma le afa talu ona alu le uati ma o loʻo faʻatali pea Samsung Apple fa'amaonia le app e mana'omia e fa'aluaina le uati ma le telefoni i totonu o lana Faleoloa. Ae ui i lea, e leʻi oʻo lava i ai o ia. O se pusa i le polokalama a Samsung e ono tuuaia, ona o lea Apple taofia le faagasologa atoa o le faamaoniga. Ae ui i lea, o nisi e ona le Gear Fit2 Pro fou e manatu o le faagasologa atoa ua naʻo se taua faʻatauvaga e taofia ai oloa a Samsung mai le itiiti ifo o se vaega o loʻo fetaui i totonu o le siʻosiʻomaga o Apple. E manino lava o le Gear Fit2 o le a faʻaaogaina e na tagata faʻaoga apu e le fiafia ia te oe Apple Watch ma o loʻo vaʻavaʻai mo se sui tutusa. Ioe, e le fiafia tele Apple i lena mea.

E tatau i tagata fiafia Apple ona mafaufau lelei e uiga i la latou faʻatau

Po o le a lava le auala, e manino lava afai o oe o se tagata e ona le iPhone ma o loʻo e vaʻavaʻai i le Samsung's Gear Fit2, atonu e tatau ona e taofi mo sina taimi umi. Seia o Samsung ma Apple o le a latou maua se gagana masani, aua o lau taulima o le a afa e pei o galuega. Ae sei o tatou feagai, e tusa lava pe uma ona faaopoopo le lagolago a Apple, o ona foliga o le a le sili atu e pei o oe e fetaui ma se Samsung smartphone. Ae ui i lea, o le filifiliga e pau lava ia te oe. A uma mea uma, o le fofo o lenei faʻafitauli masalo o loʻo i luga o lona ala.

samsung-gear-fit2 Mo FB

Punavai: CNET

O aso nei e sili ona faitau

.