Tapuni fa'asalalauga

E ui ina na o le lua tausaga na faʻalauiloa ai le auala totogi Samsung Pay, e fiafia tele i le lalolagi atoa. E le ta'ua, e faigofie, vave ma e le pei o isi mea Apple Totogi i avanoa toetoe lava i soo se mea. Atonu e te le ofo ona na avea ma sili ona lauiloa i Korea i Saute e tusa ai ma suʻesuʻega lata mai.

Ae ui i lea, o le manumalo a Samsung Pay e leʻi faigofie. Talu ai o loʻo i ai le tele o faʻasalalauga totogi i Korea i Saute, na maualuga le tauvaga. O le tulaga muamua na puipuia e Samsung ma le taʻitaʻia na o le lua vaesefulu o le togi i luma o le lona lua Kakao Pay, o se ituaiga tutusa o totogi e ala i le iMessage (Kakao e tutusa ma le iMessage poʻo le Messenger).

E fiafia tagata fa'aoga i le faigofie

Ma o le a tonu le mea na tatau i ai Samsung Pay ona muamua? E tusa ai ma le toʻatele o tagata faʻatalanoaina, aemaise lava mo lona faʻaoga faigofie. E le gata i lea, na fa'amaualuga i latou na fa'atalanoaina e fa'apea, e tele lava ina latou fa'aogaina le tautua mo totogi i faleoloa po'o fale'aiga, ae seasea fa'aaogaina tupe fa'aliliu.

O lea e mafai ai e Samsung ona tuʻuina atu ia te ia lava se paʻu i tua faʻafetai i lana faiga totogi. I totonu o le lua tausaga, na mafai ai ona ia faia mea sili ona manaia o loʻo faʻagesegese le fai o Apple. O le a tatou vaʻavaʻai pe faʻapefea ona filifili tagata Korea i Saute e faʻaauau a latou auaunaga. Afai latou te faʻaaogaina isi mea faʻaoga i totonu e toe siʻitia ai, e mautinoa lava o le a faʻalautele atili le latou teritori o le malo i le lalolagi atoa.

samsung-totogi-fb

Punavai: sammobile

O aso nei e sili ona faitau

.