Tapuni fa'asalalauga

Talu ai nei, e le naʻo le faʻalauiloaina fuafuaina o le phablet e mafua ai le vevesi. Galaxy Faʻaaliga 8, ae faʻapea foʻi ma le umi umi o le faʻataʻitaʻiga S8, o lona uiga Galaxy S8 Malosi. O ana fa'aliliuga ma e o'o lava i ata moni na fa'aalia talu ai nei. Ae ui i lea, matou te leʻi mautinoa atoatoa e uiga i ana meafaigaluega e oʻo mai i le taimi nei. Ae ui i lea, o le leak fou ua foia ai foi lenei faafitauli. Upega tafa'ilagi taga-lili o lona uiga, na ia maua ata atonu e sau mai le tuʻuina atu o le telefoni, lea e taua uma informace e tupu a'e.

O le a tatou maua se fa'aaliga manaia pe a uma?

Meafaigaluega fou na maua informace e toetoe lava a fetaui ma i latou na faʻaalia le lepa i se taimi ua mavae. O le telefoni o le a tutusa lelei ma le S8 faʻataʻitaʻiga masani i tulaga o meafaigaluega. O le eseesega tele o le ai ai i le tino malosi, le leai o se faʻaaliga e le gata ma le tele o le malosi o le maa.

Ae ui i lea, e tatau ona tatou malolo mo sina taimi ile faʻaaliga. Na manino mai le amataga o le a ese mai le tasi i u Galaxy S8. Ae ui i lea, o le faʻaaliga o loʻo faʻaalia i ata e latalata tele i le S8 panel masani. Ae mata o le fa'aaliga o lenei mamanu e mafai ona tatalia a'afiaga eseese o le Active e tele na fuafuaina mo? E faigata ona taʻu atu pe faʻafefea ona filifili Samsung i lenei tulaga.

O le isi mea e tutusa ma mea muamua informacee le fetaui lelei ia te au, o le tele o le telefoni. E tatau ona 5,99" x 2,95" x 0,39", o lona uiga na'o le tasi le mea - o le S8 Active e lapo'a lapo'a nai lo le fa'asologa masani o le S8. O lo'o i ai fua nei: 5,86" x 2,68" x 0,31".

Ae o le mea e le suia, o lona tetee atu i mea leaga. A uma mea uma, o le mea tonu lena e fai ai lenei faʻataʻitaʻiga. O le S8 Acitve fou o loʻo faʻaalia le tele o tusipasi tumau, o nisi o ia mea e tatau ona avea ma tusipasi a le militeri. O lea la e tatau ona matua tele le tetee.

E faigata ona ta'u atu pe fou fou informace moni. Ae ui i lea, o telefoni i luga o mea faʻalauiloa e talitutusa lava ma le mea na faʻaalia i luga o le Initaneti i nai aso talu ai, o lea e mafai ai lava o le faʻamatalaga mulimuli lea. Ae ui i lea, matou te le mafai ona fai atu pe o le a iu lava ina faateia i matou e Samsung i se mea e matua ese lava.

Samsung Galaxy S8 Active FB

O aso nei e sili ona faitau

.