Tapuni fa'asalalauga

O lo'o manatu mamafa Samsung i lana auaunaga totogi Samsung Pay. Ina ua mae'a fa'alaua'i mamao atu lenei auaunaga i telefoni vaeluagalemu pei ole Galaxy A5, A7 poʻo J7 Pro, na filifili e faʻateleina lona lautele. lata mai informace o loʻo i ai foʻi le tala e le o toe umi ae faʻaalia le Samsung Pay i luga o telefoni mai isi faʻailoga. O le a avea lenei mea ma se faʻalavelave moni ma se faʻaopoopoga tele i le oʻo atu o lenei vaega.

E masani ona folafola mai e Samsung se tauvaga sili atu a Apple mai lenei tala fou Apple Totogi a androidtutusa Android Totogi. Tulaga tasi tala fou o loʻo latou talanoa foʻi e uiga i le aso e tatau ai ona amata lagolagoina e telefoni muamua o faʻailoga tauva lenei auaunaga. Fai mai o le afa muamua o le 2018 ua uma ona i ai i le taaloga. Peitai, e le tele se mea e ofo ai. O le lagolago a lenei tekinolosi e le o se mea e sili ona manaʻomia i tulaga o le gaosiga ma polokalame. Pau lava le tulaga o le faʻaaogaina o masini MST faʻapitoa, lea e manaʻomia mo nei totogi. E tusa ai ma faʻamatalaga, o loʻo i ai foi le avanoa o le kamupani Korea i Saute o le a galulue faʻatasi ma kamupani o loʻo luelue i le talosaga a Samsung Pay lagolago, a itiiti mai i le amataga o le gaosiga, ma maua ai taunuuga talafeagai.

Apple Totogi e tele le ta'imua

E tusa ai ma le au suʻesuʻe, o le gaioiga a Samsung e le o se mea e ofo ai. O su'esu'ega aupito lata mai ua fa'avasegaina lona auala totogi i le tulaga lona lua i totonu o auaunaga fa'apea. E faʻaaogaina e le tusa ma le 34 miliona tagata faʻaoga i le lalolagi atoa, Apple Totogi faʻamaualuga e uiga i le 80 miliona tagata faʻaoga, Android Totogi 24 miliona. Ae ui i lea, o le taʻutaʻua o le auaunaga totogi a Samsung ua faʻateleina talu ai nei, ma e foliga mai o le a sili atu nai lo le mea na taʻua muamua. Apple. E ui lava o loʻo i ai se taʻitaʻiga tele, e faʻaaogaina se faiga e matua ese lava, ma e mafai foi ona manatu o le a le faia se laasaga tutusa e pei o Samsung. Ae ui i lea, e manaia tele pe a amata foi ona lagolagoina Samsung Pay i le lumanaʻi. Ae ui i lea, e toetoe lava 100% avanoa, o le a tatou le vaʻaia.

samsung-totogi

O aso nei e sili ona faitau

.