Tapuni fa'asalalauga

E masani ona faʻamoemoe o Samsung Galaxy O le C10 o se tasi o le aiga e toafa Galaxy telefoni o le a sau ma se pea o mea pueata i tua i lenei tausaga. E pei ona faʻamoemoeina, o isi e tatau ona avea ma telefoni Galaxy Faʻaaliga 8, Galaxy C7 (2017) a Galaxy J5 (2017). E itiiti lava lo tatou iloa e uiga i le lua mulimuli, Galaxy I le isi itu, o le Note 8 talu ai nei na faʻalagolago tele nai lo se isi e manaʻo ai. O lea la, tatou amata i le mea muamua Galaxy C10. Ua aliali mai nei ana ata i luga ole Initaneti.

O le a ia iloaina Galaxy C10 le aniva fou o ata pue?

Ua leva ona fa'alogoina ma le mautinoa tele o le C10 o le a avea ma telefoni muamua a le Korea i Saute ma tioata e lua i tua o le telefoni. Samsung Galaxy Ae ui i lea, o le Note 8 o le a faʻatau muamua nai lo le mea na faʻamoemoeina ma e ono lamatia ai le C10. Ae ui i lea, e tusa ai ma ata o loʻo faʻasalalau, o le C10 ua uma ona sauni ma atonu o loʻo faʻatali i totonu o faleteuoloa mo le taimi o le faʻasalalauga. O lea e ono mafai ai ona maua le Note 8 pe a uma. A uma, vaai i ata mo oe lava.

galaxy-c10-lua-pueata-2-403x540

E te fiafia i ai? Leitioa. Ua tuʻu e Samsung le mamanu ma e mafai ona e vaʻaia i luga o le telefoni. O le pito i luma e tatau ona teuteuina i se faʻaaliga 6" inisi ma se iugafono o le 1920x1080 (Full HD). E le tele ni faʻamatalaga e uiga i totonu o le telefoni, ae tatau ona i ai le 6 GB o le RAM. E mafai e le tagata faʻaoga ona filifili i le va o le 64GB ma le 128GB variants. O le mea e mautinoa e talisapaia e le to'atele o tagata fa'aoga o le manaia tele o le maa. O le 4000 mAh ma e tatau ona faʻamautinoa se taimi umi tele o le telefoni.

Ae mo le tau, o loʻo i ai le talanoa e uiga i le $ 515 mo le 64GB version. Mo le tutusa o le 11 pale, e mafai ona e mauaina se mea manaia tele atonu o le a le inoino le tele o tagata faʻaoga (sei vagana ai apu). O lea la o le fesili sili o loʻo tumau pea, pe o se tuuga mo le tulaga muamua i le lua mea pueata i le va o telefoni Galaxy e maua e ia.

galaxy-c10-fb

Punavai: samsungrumors

O aso nei e sili ona faitau

.