Tapuni fa'asalalauga

E te iloa le galuega mai iPhones Apple Tala Fou? O le mea moni, o se auala lelei e siaki lelei ai au tala fou e te fiafia iai. O loʻo ia te oe mea taua uma i le nofoaga e tasi, o le talosaga lava ia e iloilo le talafeagai o pou ma tuʻuina atu ia te oe le avanoa e suʻesuʻe ai tala sili ona manaia i aso uma ma le faʻaogaina o se tamatamailima. I le avea ai ma Samsung fans, e te le popole tele? Ua e sese. Samsung o le a faʻaalia tonu sea galuega i le lumanaʻi lumanaʻi, masalo i le taimi lava e tasi Galaxy Fa'aaliga 8 i le fa'ai'uga o Aukuso. Ae ui i lea, e le pei o le Apple version, o le Samsung version e tatau ona lagolagoina le leo ma le podcast integration.

"E tusa ai ma faʻamatalaga na matou mauaina mai se punaoa faʻalagolago, o loʻo galue Samsung i luga o se tala fou e taʻua o News Today. O lana auupega autu o le lagolago lea o podcasts, ina ia faigofie ai i tagata faʻaoga ona sainia mo kamupani eseese o lenei auaunaga ma popole i ai, "o le faʻaaliga o le upega tafaʻilagi. Cult of Mac.

O le a toe malamalama foi avetaavale

O le isi avanoa sili e tatau ona i ai i le talosaga a le kamupani Korea i Saute o le lagolago mo Bixby Voice. O podcasts uma e faigofie ona pulea e le leo a'o aveina le taavale. O nisi faʻamatalaga e talanoa e uiga i le mafai ona faitau faʻamatalaga eseese mai tala fou poʻo latou ulutala, o lea o le a le popole le avetaavale i le misia o se mea taua.

Manatu Galaxy Fa'aaliga 8 fa'atasi ma le leai o se tagata faitau i tua (TechnoBuffalo):

 

 

Afai o le a faʻafeiloaʻi faʻatasi le talosaga News Today ma le mea ua fuafuaina Galaxy Fa'aaliga 8, o lona uiga o se fa'atali mo na'o le masina. Ae ui i lea, e foliga mai o tagata Czech e sese. O le mea moni, e leai Apple E le o maua tala fou mo tagata Czech. I le isi itu, o le lalolagi a Samsung e fai si saoloto ma o le a ofoina mai foi nisi o galuega ia i tatou. Ae ui i lea, e le tele ni a matou faʻamatalaga e uiga i lenei tala fou, o lea e sili ai ona ou le taumatemate. Ia tatou ofo la.

Apple-talafou-fb

O aso nei e sili ona faitau

.