Tapuni fa'asalalauga

E te fiafia ia Samsung Galaxy S8, ae e te le faʻaogaina lona faʻatinoga ma o lea e teteʻe ai oe? Ona mafai lea ona e fiafia i laina nei. Sa latou faaali mai informace, lea e faʻaalia ai le faʻalauiloaina o se telefoni fou e mafai ona fetaui ma le Samsung's Mini poʻo le Lite version i tulaga o faʻatinoga. Galaxy S8. E ui na teena talu ai nei e Samsung faʻamatalaga uma e uiga i le Mini version o loʻo oʻo mai, peitaʻi, o suʻega e fai mai i se isi itu.

E leʻi faʻamaonia le igoa ma o le telefoni e taʻua o SM-G9600, ae o ona faʻamau e sili atu nai lo le manaia. O le telefoni na faʻataʻitaʻiina talu ai nei e Geekbench, lea e aoina faʻamaumauga i luga o masini faʻataʻitaʻi ma faʻatusatusa a latou faʻatinoga. Ma o le faʻatinoga o le telefoni feaveaʻi e faʻaalia ai se vaega manuia.

Fa'ailoga mata'ina, ae mata e lava mo le S8 Mini?

O le fatu o le Samsung mealilo e tatau ona avea ma se tino lelei Quaulcomm Snapdragon 840 chipset. E tusa ai ma le faʻamatalaga faʻamaufaʻailoga, o le telefoni ua faʻapipiʻiina i le quad-core chip, ma o autu taʻitasi e iai le tele o le 1,77 GHz. O le isi faʻamatalaga e faʻaalia ai le faʻaogaina o le chipset ua uma ona taʻua o le makaina o le motherboard. O loʻo faʻailogaina i le code sdm840, lea e faʻamaonia ai le kopi o le igoa o le Snapdragon 840 chipset. Ae ui i lea, e mafai foi ona avea ma se faʻamatalaga laʻititi o lenei fatu malosi.

Samsung-SM-G9600

I le faaopoopo atu i le Snapdragon 840 processor, o le faʻailoga e faʻaalia ai isi faʻamatalaga manaia e uiga i le telefoni lilo. E foliga mai, o le RAM e tatau ona 4GB ma o le telefoni atoa e tatau ona taʻavale ile Android 7.1.2 Nougat. Informace le faʻaaliga, mea pueata ma isi mea e leʻo iloa, ae e mafai ona tatou faʻamoemoeina i nai aso o lumanaʻi.

galaxy-s8-mini-fb

O aso nei e sili ona faitau

.