Tapuni fa'asalalauga

Galaxy O le Note 8 e tatau ona i ai lona amataga i le amataga o Setema i le IFA 2017 fair i Perelini. O le mea lea e malamalama ai o le suʻega o le telefoni o loʻo faʻasolosolo nei. O ananafi, na faʻamaonia ai e le Geekbench database le gaioiga ma le tele o mafaufauga o le oloa fou. O aso nei ua tatou iloa o le fuʻa o le a faʻatautaia se tasi o faʻamatalaga sili ona lata mai Androidu.

Na fa'aalia le telefoni ile fa'amaumauga o fa'amaumauga Su'ega HTML5. E sili atu le manaia nai lo le iʻuga, ina ua mafai e le Samsung Internet 5.2 browser ona maua le 488 points mai le 555, o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le vaega faʻataʻitaʻi. E tusa ai ma le database, Galaxy Note 8 o lo'o fa'agasolo Android 7.1.1., lea na vaaia ai le malamalama o le ao i le faaiuga o le tausaga talu ai. O le taimi nei e sili ona lata mai Android 7.1.2, lea na aumaia ai le tele o galuega na faia mo Nexuses ma Pixels e Google. Fou Android O o loʻo i ai pea i suʻega beta, o lea e le mafai ona mafaufauina o le taimi nei.

Ae ui i lea, e leai se masalosalo o le telefoni o le a tamoe i luga o le Samsung Experience fou (muamua TouchWiz) ma o le gagana mamanu o le polokalama o le a o faatasi ma le auala e mafai ona tatou vaʻai i ai. Galaxy S8. Pau lava le eseesega o foliga e fetaui ma le S Pen stylus.

Manatu Galaxy Fa'aaliga 8:

Galaxy O le Note 8 e tatau ona faʻaalia se faʻaaliga 6,3-inisi ma ni bezels laʻititi, o se mea pueata lua 12MP + 13MP faʻatasi ma le 3x opitika zoom, o le 8MP pito i luma mea puʻeata, se Snapdragon 836 poʻo Exynos 8895 processor (faʻalagolago i le maketi o loʻo i ai le telefoni. fa'atau atu) ma atonu 4 GB o le RAM. Tala Fou, paga lea o le a le ofoina atu se masini lolomi susu i le faʻaaliga, ma o lea o loʻo tumau pea le fesili poʻo fea o le a tuʻu ai le masini.

Samsung Galaxy Fa'amatalaga 8 manatu FB

 

O aso nei e sili ona faitau

.