Tapuni fa'asalalauga

Telefonitelefoni o le faasologa faʻataʻitaʻiga Samsung Galaxy S7 e o'o mai talu ai nei o tagata sili ona malolosi i luga o le maketi. Ua i ai nei i le faʻalauiloaina o le "ace fitu", e leʻi faalilolilo e Samsung lona taulaʻi i taaloga feaveaʻi. Faʻatasi ai ma le Snapdragon 820 processor, le Adreno 530 graphics processor ma le 4 GB o le RAM, o le S7 na faʻatautaia e oʻo lava i taaloga sili ona faigata o loʻo maua. Samsung fu'a ae mo le 2016 sa taugata foi, ae na ofoina atu le poto masani taaloga sili ona polesi ma le folafolaga o se faamaoniga lua-tausaga o le faatinoga maualuga tulaga. Ma e foliga mai ua mafai ona ia faataunuuina lenei folafolaga.

Faatasi ai ma se mea sili AMOLED faʻatasi ai ma se faʻaaliga 5,1-inisi, taʻaloga i luga o le S7 e foliga manaia ma tamoʻe pei o le uati. O taʻaloga uma o loʻo iai nei e mafai ona taʻalo i luga o le masini ma e aoga foi mai le filifiliga a Samsung e tasi le laasaga i luma ma lagolagoina le Vulkan API. Faatasi ai ma lenei gaioiga, na avea ai le S7 ma se tasi o telefoni feaveaʻi muamua e lagolagoina le galu o faʻailoga telefoni feaveaʻi atoatoa. I le faaopoopo atu i tulaga masani, o loʻo i ai foʻi mea faʻapipiʻi e faʻafiafia atili ai le taʻaloga ma fiafia. Ta'aloga Launcher ma Ta'aloga Meafaigaluega e fa'atagaina oe e fa'atotonugalemu ta'aloga ma fa'alelei lau telefoni mo ta'aloga. O vaega e aofia ai le fesoasoani tu'ufa'atasia, e mafai ona e setiina mea e pei o le fa'aleaogaina o fa'amatalaga uma ma vala'au o lo'o o'o mai, ma o lo'o avanoa fo'i le pu'eina i totonu o ta'aloga mo le fa'aola ola.

E le o se mea e ofo atoatoa ai, peitaʻi Samsung Galaxy O le S7 na aveesea lona tulaga o le telefoni taʻaloga sili ona lelei e lona sui, Galaxy S8. Pe e te filifilia le S8 poʻo le S8 + laʻititi laʻititi, o le ae maua se masini sili ona lelei e mafai ona faʻatautaia soʻo se taaloga e te tuʻuina i ai. O le S8 o loʻo faʻapipiʻiina i se faʻaaliga manino AMOLED e mafai ona ausia se iugafono o le QHD +, o lona uiga 2960 x 1440. Faʻalagolago i le itulagi e te faʻatau ai le telefoni, o loʻo faʻapipiʻiina i le Qualcomm Snapdragon 835 poʻo le Samsung Exynos 8895 processor ma le 3000 mAh. maa o lo'o i totonu o se fa'avaa manifinifi. O le telefoni e faʻaalia ai le tuʻufaʻatasia o le mamanu mama ma le faʻatinoina o mea e le faʻatusalia ma o le taunuuga o se masini e mafai ai uma gaioiga taʻaloga o loʻo faʻatali mo oe.

Ua faia e Samsung se galuega tele e toe faʻaleleia ai meafaigaluega taʻaloga na faʻaalia muamua ile S7. Taaloga Launcher ma Taaloga Meafaigaluega o loʻo i ai foʻi ma i lo latou tulaga sili ona lelei. O ia lea Galaxy S8 tulaga ese moni ma i le taimi nei o le telefoni sili i luga o le maketi telefoni. Afai la e te fiafia tele i taaloga feaveaʻi ma e mafai ona e faʻaleleia, o le tupe saʻo lea mo oe. Afai e leai, pe o loʻo e suʻeina lau telefoni feaveaʻi muamua, e te faʻafetai mo le S7 i se tau sili atu. O le mea moni e tumau pea e le mafai ona e sese ia i latou, pe oe taʻalo i taʻaloga paso pupuu faigofie, trivia, roulette, avanoa avanoa, po'o fa'ailoga RPG lavelave, Samsung Galaxy S8 ma sili atu Samsung versions Galaxy O le S7 e sili ona lelei i luga o le maketi ma mo iGaming le folafolaga o se lumanaʻi felanulanuaʻi mo taaloga feaveaʻi.

O loʻo faʻamaonia foi lenei mea i le mea moni ua maeʻa i le 2016, na faʻapipiʻi ai e Samsung se vaega faapitoa o le Task Force Team. O lona fa'amoemoe o le atina'eina ma le fa'aleleia atili o mea tau ta'aloga i luga o masini feavea'i ma maua ai ni avanoa fou. Talu mai lena taimi, o foliga taʻaloga i luga o le S7 ua le gata ina faʻafouina, ae ua faia se ofo ponesi Galaxy Game Pack i totonu o le talosaga Galaxy Apps (Pro Galax Game Pack vaega).

Samsung Galaxy S8 taaloga i luga ole laiga FB

O aso nei e sili ona faitau

.