Tapuni fa'asalalauga

E pule Samsung ma ana telefonipoto e le gata i le lalolagi atoa, ae faapea foi i Czech Republic ma Slovakia. E tusa ai ma faʻamatalaga lata mai IDC (International Data Corporation) i le tausaga talu ai, na ave ai e le Korea i Saute le tusa ma le 30% o le maketi o le oloa faaulufale mai, i atunuu uma e lua.

Ina ua uma Samsung, Huawei ma Lenovo tauva mo le tulaga lua i luga o maketi Czech ma Slovak. A'o tu'u tolu Lenovo i le Czech Republic, ae na tula'i i le tulaga lua i Slovakia. O le tulaga fa o lo o umia pea e Amerika i atunuu uma e lua Apple ma a latou iPhones.

Isi ituaiga

O le quartet o loʻo taʻua i luga o le au gaosi oloa na ave le tele o faʻatauga i maketi uma e lua. O isi fa'ailoga e pei o Microsoft, Sony, HTC, LG ma Alcatel ua sili atu le au ta'aalo, e ta'itasi le itiiti ifo i le 3% o le pai tele. Faatasi ai ma isi ituaiga e pei o le Saina Xiaomi, Zopo poʻo Coolpad, latou faʻatau faʻatasi naʻo le 20% o telefoni feaveaʻi na faʻaulufale mai i Czech Republic, ae i Slovakia e sili atu ona itiiti.

O le maketi telefoni i Czech Republic ma Slovakia o loʻo faʻatupulaia

Ae ui i lea, o fuainumera o loʻo aoteleina ai le maketi telefoni feaveaʻi i la matou itulagi e manaia foi. I Slovakia, na faatupulaia le manaoga i le 2015% i lea tausaga ma lea tausaga i le va o le kalena tausaga 1016 ma le 10, i le Czech Republic e 2,4% i le vaitaimi lava e tasi. E tusa ma le 1,3 miliona telefoni feaveaʻi na faʻatau atu i Slovakia i le tausaga talu ai, ae i Czech Republic e 2,7 miliona iunite. O faʻatauga sili ona malosi o le kuata mulimuli o le tausaga aʻo lumanaʻi le Kerisimasi, ina ua faʻatupulaia le maketi i Slovakia i le 61,6% faʻatusatusa i le kuata talu ai.

"O le maketi Czech e masani lava ona sili atu le manaʻomia mo tagata faʻatau e fausia ma puipuia o latou tulaga, ona o le telefoni feaveaʻi i Czech Republic e naʻo le 40% o le maketi, faʻatusatusa i le 70% i Slovakia," fai mai le tagata suʻesuʻe IDC Ina Malatinská.

O lo'o fa'atupula'ia fo'i le fiafia i telefoni fa'atasi ai ma le lagolago a le LTE, ona o telefoni o lo'o lagolagoina lea tulaga e tusa ma le 80% o le aofa'i o fa'atauga. O le tele o manaoga mo telefoni LTE na atagia foi i lo latou tau, lea na pa'ū i le 7,9% i lea tausaga ma lea tausaga i Czech Republic ma le 11,6% i Slovakia.

Samsung Galaxy S7 Edge FB

O aso nei e sili ona faitau

.