Tapuni fa'asalalauga

O le mea ua ta'ua Fa'aali le Infinity i totonu Galaxy O le S8 e mautinoa lava o se galuega mataʻina mai Samsung. O le uiga iloga o le telefoni e fa'aeseese ai mai lana tauvaga. Ae ui i lea, o lipoti fou mai Korea i Saute na sau ma faʻamatalaga manaia - Samsung e foliga mai o loʻo galue i luga o se faʻapitoa faʻapitoa o le laulau o le a faʻafefe uma itu e fa. O lona uiga o i luga ma lalo.

O loʻo taʻua atili e le lipoti o lenei laulau o le a faʻatagaina mo se telefoni e 98% le fua o le screen-to-body. O le i'uga, o le a na'o le tasi le fa'aaliga tele i luma. O nei suiga o le a 'ese'ese ai le lautele Galaxy mai le tauvaga e sili atu, lea e totogi i le maketi feaveaʻi.

E foliga lelei uma i luga o pepa, ae o loʻo taʻua foi i le lipoti o le gaosiga (lamination) o le laulau e fai si faigata ma o nei faaletonu o gaosiga e tatau ona aveese muamua. O le fa'agasologa o lamination o lo'o i ai nei e le fa'atagaina uma tulimanu e fa e fa'afefe. Ae o Samsung e mautinoa ma tulimatai atu i le mafai ona faʻalauiloa se laina fou o telefoni i le tausaga a sau.

samsung_display_FB

Punavai: SamMobile

O aso nei e sili ona faitau

.