Tapuni fa'asalalauga

Na mitamita sui o Samsung i luga o le tulaga o le a latou teuina i afifi uma Galaxy S8 headphones mai le kamupani lauiloa a le lalolagi AKG. Ae paga lea, o lea ua aliali mai o le mea moni e fai si ese teisi. O le mekasini mai fafo o PocketNow.com na ave na'o taligalu ta'ito'atasi i lana "workbench" ma fa'ata'ita'i. Ae ui i lea, e leai se tasi na manatu o le headphones ma le logo AKG o le a iu lava ina gaosia e Samsung.

Atonu e le vave maua lenei pepelo pe ana le seanoa se tasi o sui o Samsung, o le na tusia i luga o le Twitter social network tuusao i lalo o le toe iloiloga o le telefoni feaveai a le PocketNow o loʻo taʻua muamua e faapea o headphones e gaosia moni e Samsung ae le o. le kamupani lauiloa AKG.

O le logo a le AKG o loʻo i luga o le lipine ona o le kamupani na faʻalogoina, o le South Korea sauai na tausia le isi vaega. E ui lava o lenei mea moni atonu e leai se aoga i le taunuuga o le leo o le lipine, e pei ona taʻalo lelei le headphones, e ofo ai le pepelo o Samsung i ana tagata faʻatau i se auala faapena. Pe le sili atu ea pe a fai o logo uma e lua, e pei o Samsung ma AKG, sa i luga o palaka i le taimi e tasi? Ae o le a lou manatu?

galaxy-s8-AKG_FB

Punavai: PocketNow

O aso nei e sili ona faitau

.