Tapuni fa'asalalauga

Na maeʻa le faʻasalaga faʻamatalaga i le aso Galaxy S8, o le tele o tagata faʻatekonolosi mai fafo na latou faʻamaualuga le tele o iloiloga o le fuʻa fou mai Samsung. Na matua'i malilie le au su'esu'e e faapea o le "Infinity display" e matua ofoofogia lava, e mafua ona o le fa'aaliga e 80% o le pito i luma. E ui lava i lapopoa tetele o le 5,8 ma le 6,2 inisi i le tepa muamua, sa viia e le au tusitala le lelei o le uuina o le telefoni i le lima e tasi.

Dan Seifert o toetoe:

Ou te fiafia tele i foliga slimmer ma le mea moni e mafai ai ona ou maua se faʻaaliga sili atu e aunoa ma Galaxy S8 fa'aoga faigata tele. O le Quad HD Super AMOLED panel e sili ona lelei, ma'ai ma matagofie le susulu e o'o lava i fafo i le susulu o le la. E mafai ona ou fai atu e aunoa ma le soona fai Galaxy O le S8 o loʻo i ai le faʻaaliga sili ona lelei na ou vaʻaia i luga o se telefoni.

Brian Heater o TechCrunch:

Na ou faʻaaogaina faʻapitoa mo ni nai aso i le taimi nei Galaxy S8+ ma e fetaui e pei o se totigilima. E ui lava i le 6,2-inisi le faʻaaliga, sa pei o se 5,5-inisi iPhone 7 fa'aopoopo. O le telefoni sa faigofie ona tago i le lima e tasi, lea ou te matua talisapaia.

Steve Kovach mai pisinisi Insider:

O se masini mata'ina lea. Galaxy O le S8 o loʻo i ai se faʻaaliga 5,8-inisi, o lea e sili atu nai lo iPhone 7 Plus, ae o le mea moni o le tino e slimmer ma sili atu ona aulelei. Pe a faatusatusa i le telefoni fou mai Samsung e foliga mai iPhone malosi ma tuai. Ua tatou latalata atili i le i ai o telefoni ma faʻaaliga uma i luma.

Lance Ulanoff o Mashable:

I aso nei, afai e te faʻalogo o se telefoni e 6,2-inisi le faʻaaliga, e te mafaufau vave lava i se tino tele. Ae Galaxy O le S8 + e ese le vaapiapi, faʻatasi ai ma le 18,5: 9 faʻaaliga faʻaaliga. E le gata i lea, o pito e faʻafefe - i luma ma tua - e tutusa ma le u Galaxy S7. O le taunuuga la o se telefoni e foliga faaumiumi, ae e manaia tele i le uu ma e le lagona ai se lapopoa.

Walt Mossberg, lipoti mo Recode:

Ua suia atoa e Samsung le tulafono faʻavae o faʻaaliga tetele o lona uiga o telefoni tetele. E ui lava o le laʻititi o le lua fou "ace-eights" e sili atu le faʻaaliga nai lo le tele iPhone 7 Ma le isi, e sili atu le vaapiapi, faigofie ona uu ma fetaui lelei i lau taga.

Ae ina ia mafai e Samsung ia u Galaxy O le S8 o le a ofoina atu le faʻaaliga sili ona mitamita ma ni bezels laiti, e tatau ona ia aveese le faʻamau fale. O le masini faʻapipiʻi tamatamailima na tuʻufaʻatasia i totonu ua faʻapea ona alu i tua o le telefoni i tafatafa o le mea pueata, o se maa tuʻia tele. O nisi o tagata suʻesuʻe na faitioina saʻo lenei gaioiga a le Korea i Saute.

Ae pei ona tatou iloa nei, na taumafai Samsung e fausia le tagata faitau i lalo o le faʻaaliga, ae e leʻi aoga, o lea i le taimi mulimuli na ia filifilia ai le filifiliga e tasi e mafai ona ia faia e taofi ai le masini i luga o le telefoni - na tuʻu i tua. .

Nicole Nguyen mai BuzzFeed News:

O le faitau tusi tamatamai lima e masani lava ona tuʻufaʻatasia i le ki o le fale. Ole taimi lea ile Galaxy Ae faʻatasi ai ma le S8, ua mou atu le ki o meafaigaluega ma ua alu le masini i tua o le telefoni. Ae ui i lea, o le faʻafitauli o le mea pueata i tafatafa o le masini e tutusa i le paʻi, o lea e masani ona ou palapala.

Dan Seifert o toetoe:

E maualuga tele le tagata faitau, o lea na faigata ai ona ou aapa i ai i loʻu tamatamai lima, e tusa lava pe laʻititi Galaxy S8. O lea na tatau ai ona ou faʻaloaloa loʻu tamatamailima e oʻo lava i le masini. O le faʻafitauli lona lua o le nofoaga i tafatafa o le mea pueata, lea e masani ona tuʻu loʻu tamatamailima i luga o tioata nai lo le tagata faitau, lea e masani ai ona palapala.

Afai e te manaʻo e faitau faʻamatalaga atoa mai US sites, e mafai ona e mauaina i latou e ala i fesoʻotaʻiga i luga ole igoa ole server. Afai e te manaʻo i Czech poʻo Slovak ma e te le manaʻo e faitau, ona matou fautuaina lea o le vitio mai Fony.sk, lea e mafai ona e mauaina i lalo. I lo matou manatu, e lelei ona fai ma o le ae aʻoaʻoina mea taua uma mai ai i le 17 minute.

Ioe, o le a iai foʻi iina faatonu o le Samsung Magazine Galaxy S8 e toe iloilo faʻatasi ma le DeX docking station i le lumanaʻi lumanaʻi. Mo le taimi nei, na o matou maua le avanoa e faʻataʻitaʻi ai le telefoni mo ni nai itula i le Samsung conference. Ae afai e te fiafia foi i lagona muamua mai lenei suʻega, ia mautinoa e te faʻafesoʻotaʻi i faʻamatalaga o loʻo i lalo, matou te fiafia e tusi i lalo mo oe.

Samsung Galaxy S8 SM FB

O aso nei e sili ona faitau

.