Tapuni fa'asalalauga

I luga o le Initaneti, poʻo luga ole YouTube, ua amata ona aliali mai vitio e faʻatusatusa uiga o mea pueata fuʻa a Samsung ma Apple. O le mea lea e le o se mea e ofo ai o talanoaga i lalo o nei vitio e masani lava o afa, o telefoni taʻitasi e iai lana lava mea ma e taʻitasi taʻitasi i totonu o le sili sili ona lelei, e tusa ai ma le mea pueata.

Aʻo faʻatusatusa faʻamatalaga o le matua Galaxy S7 ma fa'afou fou Galaxy S8/S8 + e tau leai se eseesega e mafai ona vaaia i le tulaga o le mea pueata, o le mea moni e fai si ese - ua matua galue Samsung i mea pueata fou. E fa'afefea ona galue le meapueata fou matou oe fa'amatala i se isi tusitusiga, ae matou te fia faamanatu atu ia te oe o le suiga tele na tupu i lalo o le pulou. Ua aofia ai e Samsung se co-processor faapitoa i le telefoni, lea e nafa ma le puʻeina o ata, ma o le mea lea e sili ona aʻafia i le taunuuga lelei o ata.

O se seti o le sili atu ma le luasefulu ata na puʻeina i se telefoni na faʻaalia i luga ole Initaneti (flickr service). Galaxy S8 ma e tatau ona ou faaopoopo atu latou te matua ofoofogia lava. E mafai ona e mauaina le album atoa iinei tonu.

Ia tatou manatua lena mea Galaxy O le S8 o loʻo i ai se masini faʻapipiʻi 12Mpx faʻatasi ma le f / 1.7 mata tioata ma le pika tele o le 1.4 microns. Ole tele ole masini ole 1/2.55 inisi - e mafai ona e fa'aoso i luga ile 8 taimi. E le gata i lea, o auala eseese e pei o le panorama, faʻagesegese, taimi faʻamalo poʻo le filifiliga o le faʻasaoina o ata i le leai o se RAW format o loʻo avanoa foi.

galaxy-s8_statue_FB

Punavai: BGR

O aso nei e sili ona faitau

.