Tapuni fa'asalalauga

Ua uma ona mitamita Samsung i se masini e leai se isi telefoni i luga o le maketi o loʻo i ai nei, ma o le taimi lena na faʻaalia ai o loʻo lagolagoina atoatoa le fesoʻotaʻiga LTE gigabit. O le asō ua matou maua le tala lona lua mo oe, e leai se isi telefoni i le lalolagi o loʻo i ai nei, ma o le lagolago lena mo le Bluetooth 5.0. E ui lava o le a tatou vaʻaia lenei faʻaoga i luga o le tele o masini i lenei tausaga, i le taimi nei e leai se isi telefoni i luga o le maketi o loʻo i ai Galaxy S8 ma le S8+. I le taimi lava e tasi, o le Bluetooth 5.0 e sili atu le lelei nai lo le Bluetooth 4.0 o loʻo faʻaaogaina nei ma e maua ai le tele o mea lelei pe a faʻatusatusa i ai.

Ole mea fou ma sili ona manaia ile faʻaaogaina ole Bluetooth 5.0 o le mea moni e tuʻuina atu faʻailoga tutoʻatasi e lua, faʻafetai e mafai ona e matamata i le mea lava e tasi ma lau uo i luga o le masini e tasi ma auina atu le leo i se pea headphones, ma faʻaopoopo, e mafai ona e seti lau lava leo i luga o headphone taitasi e aunoa ma le afaina o le leo o isi headphone. O le isi fa'amanuiaga o le fa'aluaina o le fa'aliliuina o fa'amatalaga fa'atusatusa i le Bluetooth 4.2 ma fa'afa taimi le tele o fa'amaumauga. O lona uiga e mafai ona e fa'asalalauina fa'amaumauga i luga atu o le fa taimi le mamao o le Bluetooth 4.2, ma e tatau fo'i ona tatou va'aia se tulaga sili atu ona lelei o le leo fa'asalalauina.

O le Bluetooth 5.0 atonu e le o le mafuaʻaga lea e te faʻatau ai lau S8, ae e manaia tele le iloa e ui lava o loʻo i ai pea lenei tulafono i lona laʻititi, o le mea fou ua uma ona saunia mo ia, o lea i tausaga a sau, pe a amata ona faʻaaogaina e isi masini, e te le leiloa se mea

Telefoni e aunoa ma se taaloga Galaxy S8 FB

O aso nei e sili ona faitau

.