Tapuni fa'asalalauga

O Aperila 1 o iinei, o lona uiga na o le tasi le mea. O le aso o Aperila Fool, o lea e te le talitonu ai i se mea e te faitau, faʻalogo, pe vaʻaia. O le a mananaʻo tagata uma e fana oe, puʻe oe ma mea faapena. XNUMX. O Aperila Fool's Day e faamanatuina e le Initaneti atoa, o lea e le mafai ai ona tatou ofo e oʻo lava i le tele o polokalama faakomepiuta, Google, na auai i le faʻalavelave.

Ua ia saunia se ta'aloga sili mo tagata uma e fa'aogaina lana Google Maps, lea e mafai ai e tagata uma ona ta'alo le ta'aloga ta'uta'ua Pac-Man i so'o se mea i le lalolagi, e o'o lava i luga o auala o lo latou taulaga. Na'o le tatalaina o le itulau i lau desktop google.com/maps po'o le Google Maps application i luga o lau telefoni, filifili le auala e te mana'o e ta'alo ai ma na o le kiliki i luga o le Pac-Man icon ma e mafai ona e amata ta'alo.

I luga o le telefoni feaveai, e te pulea Pac-Man e ala i le swiping le lau, lea e suia ai lona itu. I luga ole PC ile browser ona fa'aoga lea o aū ile piano. Mai loʻu lava poto masani, ou te fautuaina oe e taʻalo i luga o le komepiuta. E manino le ta'aloga ma sili atu ona lelei le pulea.

Ia o lea la e taalo. O le a le togi maualuga na e mauaina?

Google Maps Pac-Man 4

O aso nei e sili ona faitau

.