Tapuni fa'asalalauga

Samsung Galaxy O le S6 o le telefoni sili ona lelei o le 2015, ae e oʻo lava i tagata sili ona fiafia i le gaosiga o Korea i Saute na le ioe i le aveeseina o le microSD card slot ma e le fiafia i le le mafai ona aveese le maa. O le isi tupulaga, o lona uiga Galaxy Ae ui i lea, o le S7, e ofoina atu le lagolago mo kata microSD, ae na o le pau lava - e le mafai lava ona aveese le maa ma o le a le suia le tulaga i le lumanaʻi.

O se suiga laitiiti tele lea, ae o se suiga taua. Mo le amataga, o lona uiga e te le tau totogia faaopoopo mo le tele o le gafatia, á la Apple iPhone. Nai lo lena, e mafai lava ona e faʻatau se microSD memory card (lagolago kata e oʻo atu i le 200GB) ma faʻapipiʻi i totonu o lau telefoni. O le ae faasaoina le tele o afe palealii. Samsung Galaxy O le S7 o loʻo maua i luga o le maketi i naʻo le lua ituaiga - 32 ma 64 GB.

Ua faʻaaogaina foi e Samsung le tekonolosi IP68 i lana fuʻa o loʻo iai nei, o lona uiga o le telefoni e mafai ona ola i le vai e oʻo i le 1,5 mita le loloto mo le 30 minute. Ioe, o le S7 Edge sibling tele e iai foi lenei tekinolosi.

mamanu

Na ou faitau i luga o le Initaneti e oʻo lava i le suʻega moni o le tele o tagata faʻaoga o loʻo feagai ma faʻafitauli e fesoʻotaʻi ma maosiosia lelei i le tele o nofoaga - i luga o le faʻaaliga ma le faitau tusi tamatamai lima. O le mea e lelei ai, ou te leʻi oʻo i lenei faʻafitauli ma na foliga lelei le masini e tusa lava pe lua vaiaso o laei i aso uma e aunoa ma se ufiufi. Ae ui i lea, o le pito i tua o se maneta mo tamatamai lima, o lea afai e te manaʻo e faʻatumauina lau "suamalie" e foliga lelei, e tatau ona e faʻamalo i le tele o taimi i le aso. Atonu e te mana'o e teu fa'afaigaluega i se ituaiga o ufi, aua o itu lapotopoto e mafai ona mafua ai ona se'e ese mai lou lima.

Samsung Galaxy O le S7 o loʻo i ai se faʻavaa uʻamea fou e fai si faʻalelei ma itiiti le angular. Ae paga lea, o se vaega o le millimita mafiafia ma sili atu le mamafa nai lo le S6. O le "Es-fitu" o loʻo i ai le mafiafia o le 7,9 mm ma le mamafa o le 152 kalama, ae o le S6 e naʻo le 6,8 mm ma le 152 kalama. Ae ui i lea, e le o se mea e te matauina tele i le faʻaaogaina i lea aso ma lea aso.

Na galue malosi foi le kamupani gaosi oloa i luga o le mea pueata pito i tua, lea e na o le 0,46 mm ua fa'aoso. O le mea lea e le iloa ai le meapueata ma o le telefoni lava ia e sili atu ona mautu. Ae ui i lea, o le S7 e masani lava ona "oso" pe a taina le afa pito i luga o le faʻaaliga. Ae a fa'atusatusa i le fa'ata'ita'iga o le tausaga ua te'a (2015), e sili atu le lelei, ae maise pe a fa'aogaina le mea e fa'aogaina ai le uaea.

Faitau tusi tamatamai lima

O le mea e lelei ai, e leʻi musuia Samsung e faʻataʻitaʻiga tauva (pei o le Nexus 6P) ma Galaxy O le S7 na taofia le faamau fale ma le faitau tusi tamatamai lima. O lona uiga o le masini faʻapipiʻi tamatamailima o loʻo tu i le nofoaga e tasi e pei o faʻataʻitaʻiga muamua, o lona uiga i luma o le masini. Ma o le mea lena e tatau ona ou faamalo atu ai i inisinia, aua e atoatoa!

Ae ui i lea, o le a i ai ni nai faʻaagaga. Talu ai o le telefoni o loʻo i ai se fausaga tele tele ma e sili atu le tele o faʻaaliga, o nisi taimi e faigata ai ona oʻo atu i le faitau tusi tamatamai lima, aua e maualalo tele. Ae paga lea mo Samsung, e le mafai foi ona tatala le telefoni i le tuʻuina o lou tamatamailima pei o le Nexus 6P. Ina ia tatalaina, e tatau ona e oomi muamua le ki o le fale ona tuu lea o lou tamatamailima. Ae ui i lea, e le mafai ona ou faitio e uiga i le masini - e aoga mea uma e pei ona tatau ai ma vave tele.

Faʻaleaoga

O faʻaaliga Super AMOLED a Samsung o loʻo manino mai i le sili ona lelei i le maketi o le lalolagi. E le o se tauvaga, ou te fai atu Apple e le mafai (i le taimi nei) ona ofoina atu ni fa'aaliga sili atu. Galaxy O le S7 o loʻo i ai lenei faʻaaliga ma e matua atoatoa lava. O le diagonal o le faʻaaliga o le 5,1 inisi faʻatasi ai ma se iugafono o le 2 x 560 pixels (faatasi ai ma le mamafa o le 1 ppi). O le tulaga lelei e moni lava-vasega muamua, aua e iai fo'i le fa'atusatusaga maualuga-maualuga, o lea e te matamata ai i vitio e te lagona ai e pei o oe i le faletīfaga.

Faʻaleaoga Galaxy O le S7 e iai foʻi le lelei o le faʻatamaoaigaina i tekinolosi i taimi uma. O lona uiga e tusa lava pe loka le masini, e mafai ona siaki nisi informace, pei o le aso, taimi ma le tulaga o le maa telefoni. O le S7 faʻaalia nei mea informace tumau, lea e mautinoa e sili atu le aoga nai lo le tauva Moto X. Ae ui i lea, o le galuega e mafai ona tape.

O le galuega e taʻua o le Faʻaaliga i taimi uma e iai foʻi le faʻaaogaina o le malosi e le sili atu i le 1%, faʻafetai tele i tekinolosi Super AMOLED.

Maa

E fiafia pe leai mo le ola maa Galaxy E te le tau popole lava ile S7. O se telefoni foi e tumau mo ni nai aso, ae i le maualuga o le uta e mafai ona tumau i le aso atoa. O nei mea uma e faʻafetai tele i le malosi o le maa o le 3 mAh. Na tumau atoa le 000 itula ma le 17 minute i oʻu lima i le malosi maualuga. Fa'ata'ita'iga o le tausaga ua te'a, o lona uiga Galaxy O le S6 e laʻititi laʻititi le malosi o le maa, o lea e mafai ai ona faʻamoemoe le S7 e umi ni nai itula. E le gata i lea, ua faʻapipiʻiina e Samsung le telefoni i tekinolosi faʻapipiʻi vave, o lea e mafai ai ona faʻapipiʻi le 10% o le maa i le 50 minute.

Fa'atinoga

Galaxy O le S7 o loʻo i ai le malosi tele o le Exynos 8890 octa-core processor Ae e lua suiga i luga o le maketi - mo Europa ma Peretania Tele, o se faʻataʻitaʻiga ma le Exynos 8890 o loʻo avanoa, mo isi vaega o le lalolagi se faʻataʻitaʻiga ma le Snapdragon 820. O le Exynos 8890 e aofia ai le tele o 'au, ae o le lua e iai le tele o le 2,3 GHz ma le isi lua 1,6 GHz. I le AnTuTu Benchmark, o la matou su'ega fa'ata'ita'iga na maua le 132 - 219 (tasi-core) ma le 1 (multi-core).

Galaxy S7

Ia iloa o le a lava lau faʻatinoga e tusa lava pe taʻalo i taʻaloga sili ona faigata ma faʻaonaponei. O le telefoni e matua faigata lava ona manava i soʻo se auala, e tusa lava pe tele au talosaga e faʻaoga i le taimi e tasi. Faʻatinoga ma le mautu, o mea uma na faʻaleleia lelei e Samsung.

Faiga

Galaxy S7 ta'avale Android 6.0.1 Marshmallow ma se fa'afouga mo la tatou maketi ua lata mai. Samsung Galaxy O le S7 o le telefoni muamua na maua le faiga fou. Ioe, o le kamupani Korea i Saute e faʻafetaui i taimi uma le faiga mai Google i lona lava fiafia, faʻaigoaina le atinaʻe atoa o TouchWiz. Ma o lena, i se auala, o se mea na faia e Samsung e maua ai le faitau miliona o tagata fou ma faamaoni.

Meapueata

O le meapueata o se tasi o vaega sili ona taua o soʻo se telefoni. Fa'ata'ita'iga o le tausaga ua te'a Galaxy O le S6 sa i ai se mea pu'eata sili ona lelei, ae o le S7 e faia lona tulaga lelei e tolu laasaga i luma. O le pu'e pu'e pu'e ata ei ai se iugafono o le 12 MPx. E lelei tele le galuega a le meapueata i le eseesega ma le lanu atoa gamut. O ata e matua'i au'ili'ili ma ma'ai.

Le iuga o le faaiuga

E leai se masalosalo o lea Galaxy O le S7 o se isi taumafaiga sili ona lelei mai Samsung. I loʻu manatu, o le ae fiafia i le ola maa, saoasaoa ma le faʻatinoga, o le mea pueata ma e oʻo lava i le microSD card lagolago sili. O se fesili tele pe aoga pea le faʻatauina o se faʻataʻitaʻiga e tasi le tausaga, pe faʻatali mo le fuʻa fou, lea o le a tatou vaʻaia i le aso 29 o Mati. O le tagata lava ia, ou te fautuaina le faʻatali e vaʻai poʻo le a le mea o le a faʻaalia e Samsung i lana fonotaga faʻasalalau. I se tasi itu po'o se isi, o le tau o le taimi nei "ace-sevens" o le a pa'ū. I la tatou maketi, o le tau e amata mai i le 15 pale.

Samsung Galaxy S7 Auro FB

O aso nei e sili ona faitau

.