Tapuni fa'asalalauga

O le PSP atonu o le lima sili ona lelei na faia. Na ofoina atu le fiaselau, atonu o le faitau afe o taʻaloga ma o le mea lea e tele le malie. Ae ui i lea, o nisi taimi sa tele naua e te leʻi oʻo i nisi o taʻaloga. Ia, a'o alu le taimi, o le fa'amafanafanaga mai le 2004 na avea lemu ma mea o le tala fa'asolopito ma e to'atele atonu e le'o toe maua. Ae afai na e lagona le le fiafia a o e faitau, o le asō ou te avatu ia te oe faatonuga i le auala e te manatua ai aso tuai ma taʻalo taaloga i lau telefoni.

Ioe, o le sili atu ona malosi, o le sili atu lea. Ma o le mea moni, o le tele o le lau, o le sili atu lea. I lenei tulaga ou te faʻaaogaina Galaxy S7 pito. O loʻo ou faʻaaogaina se emulator o se talosaga PPSSPP, lea e mafai ona siiina mai e aunoa ma se totogi pe i le Gold lomiga v Google ta'alo. Afai ei ai sau S7, ou te manaʻo e fautuaina le free version, aua e oʻo lava i le tusitala lava ia e fai mai o lenei telefoni feaveaʻi e leʻo lagolagoina atoatoa ma o nisi taʻaloga e mafai ona faʻalavelaveina le talosaga atoa. E iai fo'i le lelei o le lagolagoina o Meafaigaluega Ta'aloga, ina ia mafai ona e fa'amaumau lau ta'aloga.

E fiafia le PPSSPP i le 'au ona o loʻo i ai se faʻaoga faigofie. Masalo o le faafitauli o le sailia o taaloga. E tatau ona e mauaina oe lava ia ma e le mamao mai le faomea. Google o lau uo, ae masalo o le faitotoa sili mo lenei mea Faʻamalieina, lea e tatau ona e mataala i faʻasalalauga faʻasalalauga fesoʻotaʻiga. Ona mafai lea ona e la'uina sa'o ia ta'aloga i lau telefoni feavea'i pe fa'agaoioi, mo se fa'ata'ita'iga, mai lau komepiuta i se kata manatua. Atonu o le a ou faalagolago i lena mea, talu ai o le ROM e tatau ona tatalaina e ala i WinRAR. O le iʻuga, e tatau ona e suʻeina ata ISO i lau telefoni feaveaʻi, e sili i le /PSP/ vaega (lea na faia ina ua uma ona e tatalaina muamua le emulator. E masani lava e oʻo atu i le 1GB le tele, o nisi e naʻo le 500MB. i taimi uma e itiiti ifo nai lo taaloga feaveai i aso nei.

A o'o mai i ta'aloga, o fa'atonuga uma o lo'o i luga o le lau, ae o le talosaga e lagolagoina fo'i fa'atonu fafo. Ae afai e iai sau telefoni fe'avea'i ma lapo'a lau mata, e le tatau ona i ai se fa'afitauli i lenei mea. E tatau ona faʻamamafa, peitaʻi, e leai se faʻataʻitaʻiga e mafai ona oʻo mai 100% latalata i le mea muamua, o lea e tatau ona faʻamoemoeina faʻafitauli e ono tupu. O nisi ta'aloga atonu e le'i amataina, o nisi ua gau le leo, o nisi taimi e pa'u'u ese le lanu pe a uma ona loka ma tatala le lau. I se faapuupuuga, e le atoatoa le faʻataʻitaʻiga, ae afai e te manaʻo e taʻalo se mea i luga o le telefoni feaveaʻi e leʻi aoga (pei o le NHL poʻo le Need for Speed ​​​​Most Wanted), o le emulator o le auala lea e alu ai.

PPSSPP PSP emulator

O aso nei e sili ona faitau

.