Tapuni fa'asalalauga

Atonu na tupu ia i tatou taitoatasi. E te maua se telefoni fou, fa'amumu, fai ni nai fa'avae, saini i lau Google account, ma fa'apipi'i ni nai polokalama. E lelei mea uma ma o lau "manamea" fou e te lagona e pei o oe i se tala fagogo. Ae ui i lea, a o faagasolo le taimi ma e te faʻaogaina lau telefoni, e te faʻapipiʻiina le tele ma sili atu o polokalama i luga, seia e oʻo i se setete e le o toe iai le polokalama. Android e le toe tutusa le sua e pei ona sa i ai muamua.

E le gata i lea, o le ae oʻo atu i se tulaga faʻapena faasolosolo malie. E masani lava e te le matauina o loʻo faʻagesegese lau telefoni. Seia oʻo ina faʻafuaseʻi ona e alu ese ma le onosaʻi ma fai ifo ia te oe lava o loʻo i ai se mea e sese. Ole taimi lelei lea e fa'amama lelei ai lau masini.

Fa'afefea ona Androidua e aveese ni mea e le mana'omia?

Tusaʻo i luga o lisi o loʻo taʻua o taʻavale poʻo faʻapipiʻi talosaga, naʻo le kiliki i luga o le talosaga na e filifili e lafoai. O lenei mea o le a ave oe i le lisi o faʻamatalaga informaceia te aʻu e uiga i le talosaga, lea e mafai ona e vaʻaia ai le tele o le avanoa o le talosaga tuʻuina atu ma ana faʻamatalaga e ave i totonu o le telefoni i totonu. Fa'ato'a fa'aoga le fa'amau fa'amau ona fa'amaonia lea o le filifiliga. I totonu o sekone ua leai le app ma o le a sili atu le manava o lau telefoni.

Afai e le mafai lava ona e faʻaaogaina le talosaga filifilia mai le lisi o faʻaoga talosaga, e tatau ona e manatua lona igoa ma alu i le vaega O mea uma. O iinei, saili le app ma kiliki i luga - ona kiliki lea i luga o le ki Ave'ese. Ona mafai lea ona e faʻaogaina lenei faiga i talosaga uma e te le faʻaaogaina. Ae ia matua fa'aeteete i polokalama fa'aoga. E mafai ona e iloaina i latou e ala i le ata lanu meamata ma Androidem. Aua le taulimaina nei tusi talosaga ma mautinoa e le taofia pe aveese.

A maeʻa ona aveese ni nai talosaga e le manaʻomia, o le a iloa ai le saoasaoa o lau masini. Ioe, e mafai ona tupu le tulaga pe a leai sau mea e aveese ma o loʻo faʻagesegese pea lau telefoni I lenei tulaga, ou te fautuaina le sui o talosaga faʻaaogaina o loʻo taʻavale pea i tua ma isi, faʻaitiitia le manaʻomia o talosaga - lelei, i latou e fai. e le tamo'e pea i tua. O le isi filifiliga o le maua lea o se telefoni sili atu. Aemaise lava pe afai e itiiti ifo i le 1GB o le RAM atoa.

Android

O aso nei e sili ona faitau

.