Tapuni fa'asalalauga

Atonu na tupu ia i tatou taitoatasi. E te maua se telefoni fou, fa'amumu, fai ni nai fa'avae, saini i lau Google account, ma fa'apipi'i ni nai polokalama. E lelei mea uma ma o lau "manamea" fou e te lagona e pei o oe i se tala fagogo. Ae ui i lea, a o faagasolo le taimi ma e te faʻaogaina lau telefoni, e te faʻapipiʻiina le tele ma sili atu o polokalama i luga, seia e oʻo i se setete e le o toe iai le polokalama. Android e le toe tutusa le sua e pei ona sa i ai muamua.

E le gata i lea, o le ae oʻo atu i se tulaga faʻapena faasolosolo malie. E masani lava e te le matauina o loʻo faʻagesegese lau telefoni. Seia oʻo ina faʻafuaseʻi ona e alu ese ma le onosaʻi ma fai ifo ia te oe lava o loʻo i ai se mea e sese. Ole taimi lelei lea e fa'amama lelei ai lau masini.

Aisea e Android telegese tele le telefoni?

Faʻagesegese le faiga faʻaogaina Android e masani lava ona mafua mai i se numera tele o talosaga faʻapipiʻi, o nisi o loʻo tamomoe i tua - tele lava o se auaunaga faʻaoga - ma faʻaogaina punaoa faʻapitoa - manatua ma le gaosiga. A tele naua au talosaga o lo'o tamo'e i tua, e mafai ona e o'o i le tapula'a e le toe maua ai ni puna'oa. I le taimi lea, ua amata ona vevela le telefoni ma faʻagesegese tele. I le avea ai o se tagata faʻaoga, e mafai ona e iloa e ala i le mea moni o le fesuiaʻiga i le va o faʻaoga talosaga, suiga i le va o komepiuta ma taʻavale i lisi e le atoatoa. O le gaioi i nisi taimi e teisi teisi - o nisi taimi mo na o le milisecond, o nisi taimi mo se vaega o le sekone. I tulaga uma e lua, e matua ita tele mai le vaaiga a le tagata faʻaoga, ma e sili atu pe a tupu faʻalavelave faʻapena.

O tagata e ona telefoni fe'avea'i ma le tele o le fa'aogaina o manatuaga, e pei o le RAM, o lo'o i ai se tulaga lelei, aua o latou masini e mafai ona tatalia le tele o mana'oga a tagata fa'aoga. E tatau ona e faʻapipiʻi se numera tele o polokalama aʻo leʻi amata ona tupu le tautevateva. E ui lava i lea, e faigofie lava ona faʻapipiʻi se telefoni ma se manatuaga faʻaogaina o le 3 GB. E le o se faʻalavelave, ae e mafai ona e iloa le eseesega i le va o se telefoni fou ma se telefoni na faʻaaogaina mo le toeitiiti afa tausaga. Afai e itiiti lau RAM i lalo ole 1 GB, o le ae oʻo atu i se tulaga tutusa e sili atu le vave. E fa'afefea ona toe fa'avave lau telefoni? E manaʻomia le faʻatinoina o le tausiga masani o le telefoni ma tape le faʻaaogaina o talosaga.

Android

O aso nei e sili ona faitau

.