Tapuni fa'asalalauga

 

Eavesdropping i telefoni telefoni ma mataʻituina mea uma e tutupu i luga ma le telefoni e masani ona manaʻomia i tulaga e lamatia ai le saogalemu o tagata poʻo faʻamatalaga taua. Polokalama SpyPhone Android Rec Pro faʻamautinoaina se faʻamatalaga atoatoa o gaioiga ma valaʻau i luga o telefoni feaveaʻi ma le faiga Android. O le polokalame e tuʻuina atu faʻapitoa ma faalilolilo faʻamaumauga telefoni, kopi o SMS ma MMS feʻau, poʻo kopi o ata na puʻeina e le telefoni feaveaʻi ma, mulimuli ae le itiiti, faʻamatalaga e uiga i le nofoaga o le telefoni feaveaʻi i le tuatusi imeli faʻamaonia.

"O le manaʻoga e faʻamautinoa le saogalemu o tagata poʻo faʻamatalaga taua pisinisi e masani ona manaʻomia ai le manaʻomia o le telefoni ma le mataʻituina o telefoni feaveaʻi. Faafetai i le SpyPhone Android Rec Pro e le gata ina mafai, ae faigofie " faamalamalama Přemysl Lezianka, pule o SpyShop24.cz mo le Czech Republic, ma faaopoopo: "Ae ui i lea, e tatau ona maitauina o le tulafono o loʻo iai nei e le faʻatagaina le taina o tagata e aunoa ma le latou faʻatagaga."

Polokalame SpyPhone Android Rec Pro e tuʻuina atu telefoni ulufale ma fafo i le 3gp format i le tuatusi imeli faʻamaonia. O le pueina e faia i ni auala se lua e faalagolago i le ituaiga telefoni feaveai. O le auala muamua o le pu'eina sa'o mai le laina fa'ailo (mo telefoni fe'avea'i e lagolagoina le galuega 2WCR), o le auala lona lua o le pu'eina lea e ala i le telefoni feavea'i. SpyPhone Android Rec Pro e mafai ai ona e faʻalogo i le siʻosiʻomaga o le telefoni feaveaʻi e oʻo atu i le mamao e 5 mita. O lenei vaega e fa'aosoina e se SMS fa'atonu na lafo fa'alilolilo i se numera mata'ituina. Ioe, o lenei polokalame e aofia ai se faʻamaumauga auiliili o telefoni, e aofia ai le umi ma le numera o le telefoni. E auina atu foʻi e le polokalame kopi o feʻau SMS ma MMS ma kopi o ata na puʻeina e le telefoni i le tuatusi imeli ua faʻamaonia. SpyPhone Android E maua foi e Rec Pro le telefoni e faʻaaoga ai faʻamaumauga GPS ma le saʻo o le 5 mita. O le polokalame e masani ona faʻaaogaina mo le mataʻituina ma le malupuipuia o lau lava telefoni ma le saogalemu o le tagata.

Polokalame SpyPhone Android Rec Pro e faigofie ona faʻapipiʻi e ala i le siiina o le app i lau telefoni feʻaveaʻi ma faʻatautaia le faʻapipiʻi. E mana'omia feso'ota'iga Initaneti i le taimi o fa'apipi'i. SpyPhone Android Rec Pro e galue tutoʻatasi, faʻaeteete ma faʻamalosi pe a uma ona faʻapipiʻi. Poloaiga SMS feʻau, lea e mafai ona faʻaaogaina e amata ma pulea vaega o galuega a le polokalame, e le faʻailo i soʻo se auala ma o le a le faʻaalia i le lisi o feʻau.

Tau, avanoa ma fa'aaliga:

O se polokalame e fa'alogo ai i se telefoni fe'avea'i SpyPhone Android Rec Pro o loʻo tuʻuina atu i le maketi Czech e ala i le faleoloa i luga ole laiga Spyshop24.cz mo le 10 CZK e aofia ai le VAT. E tuʻuina atu e le tagata faʻatau le lagolago faʻapitoa, e aofia ai le faʻapipiʻiina o le polokalame i luga o le telefoni na tuʻuina atu. E mafai ona fa'ata'ita'i fua le polokalame mo le 320 aso. O faʻamatalaga auiliili ile gagana Czech o se vaega o le tuʻuina atu. Lapataiga: O tulafono ma tulafono o lo'o i ai nei e le fa'atagaina le taina o tagata e aunoa ma le latou fa'atagaga.

SpyPhone_Android

 

O aso nei e sili ona faitau

.