Tapuni fa'asalalauga

O le sauai Amerika o loʻo faʻagesegese ma mautinoa e saunia se galuega fou mo ona tagata faʻaoga, lea o le a faʻatamaoaigaina i le Google Maps application. Ole vaega lea ole galuega ole fa'aleleia ole folauga ile taimi nei. O lona uiga afai e avanoa le paka i le mea e te alu i ai, Google Maps o le a faʻailoa ia te oe e uiga i ai ma se faʻamatalaga. 

Google sa galue i tala fou talu mai le tausaga talu ai, ma naʻo le taimi nei o le a faʻagesegese ma mautinoa e alu ese. O le "foliga" fou na faʻaalia mo le taimi muamua i luga o le 'auʻaunaga lea e ofoina atu ai e le kamupani lana Google Maps v9.44 beta. E pei ona mafai ona e vaʻai i le ata o loʻo i lalo, o le app e le gata e faʻailoaina oe i le avanoa e paka ai, ae faʻapea foʻi ma se ata lapotopoto ma se faʻailoga P i tafatafa o le auala.

Google ua filifili, i totonu o lana talosaga, e fa'avasegaina nei pakaga i - faigofie, feololo ma fa'atapula'a. O le mea ua ta'ua le tulaga faatapulaa e sau ma se lanu mumu P icon O le mea sili e uiga i lenei vaega fou o le e le tatau ona e tietie mai le tasi paka i le isi e suʻe se nofoaga.

google-maps-parking-avanoa

google-maps-lisi

Punavai: BGR

O aso nei e sili ona faitau

.