Tapuni fa'asalalauga

Android_ robotO le Nova Launcher lata mai i le version 5.0 beta na aumaia le mea e taʻua o auala pupuu. O galuega fa'apipi'i laiti ia mo "apps" fetaui e mafai ai ona maua vave avanoa i galuega autu o le talosaga ua tu'uina atu. Na ia faʻalauiloaina lenei faʻaaliga i le tausaga talu ai Apple, i lau iPhone 6s (3D Touch). O le Google Pixel telefoni fou ua i ai le "foliga" tutusa, naʻo le polokalama faakomepiuta, ae paga lea e leai se isi tagata gaosi oloa e ofoina atu nei filifiliga.

Ae ui i lea, e mafai ona suia lenei mea, a itiiti mai mo sina taimi. O le atinaʻeina o le Nova Launcher 5.0 o loʻo i ai pea i le beta. O lea e manino lava e leʻo i totonu o le faleoloa app i.e. Play Store. Ae ui i lea, e mafai ona e sii maia o se faila .apk, faʻafetai o le ae maua ai le polokalama 3D Touch e oʻo lava i lau telefoni tuai.

O lo'o avanoa fo'i ma le fa'afou fou o le Launcher o le tulaga masani a Google search bar, lea ua uma ona fa'agaoioia e ala ile fa'aletonu ile lau fale. Ae ui i lea, o le mea fou e mafai foi ona faʻaalia se vaaiga o le tau o loʻo i ai nei, o se "foliga" aoga tele. E tusa ai ma faʻamatalaga o loʻo maua, e lelei tele mea uma. O lea o le a tatou vaʻai pe faʻafefea le faʻasologa mulimuli, lea e mafai ona oʻo mai ia i tatou i le amataga o Novema. Afai e te manaʻo e sii maia le version beta lata mai o le faʻafouga fou 5.0, kiliki i le tuatusi iinei. Ae peitaʻi, afai e te le manaʻo e sii mai le faila APK, e mafai ona avea oe ma se vaega o le atinaʻe e ala i le asiasi i lenei nofoaga - Google Play.

* Punavai: Androidleoleo

O aso nei e sili ona faitau

.