Tapuni fa'asalalauga

Galaxy ViewO le lumanaʻi o papamaʻa e manino lava o loʻo taoto i hybrids, ma i tausaga talu ai nei, o laupepa masani e aunoa ma ni mea faʻaoga sa lauiloa, o lea ua amata ona suʻe e tagata. O le mafuaʻaga foi lea na matou vaʻaia ai le faʻasalalauga o laupepa tetele ma hybrid e pei o le iPad Pro ma Google Pixel C. O le lona tolu e tatau foi ona tapunia e Samsung, lea o le a tuʻuina atu ai lana laulau e avea ma tagata mulimuli o le tolu taʻaloga tetele i luga o le maketi, ae na faalauiloa i le amataga o le masina talu ai. Ua fuafua le kamupani e faʻalauiloa se masini faʻaigoaina o Samsung Galaxy Vaʻai ma o le a avea ma sauʻai moni. O le laulau e 18.5-inisi le faʻaaliga, o lea o le a sili atu nai lo soʻo se laupepa faʻapipiʻi tele na tuʻuina atu i le taimi nei. O le mea moni, o le a sili atu foi nai lo le tele o komepiuta feaveai o le a e feagai i aso uma o le olaga.

O le mea na muai taumatemate i ai, ua ia faamaonia nei Fa'ailoga ma ua tatou aoaoina lena mea Galaxy O le Vaʻaiga o le ai ai se faʻaaliga 18.5-inisi ma se iugafono o le 1920 x 1080 pixels, e fai si laʻititi, pe a manatu o Samsung e tuʻuina se maualuga maualuga maualuga (2560 x 1440 pixels) i ana telefoni. Ole laulau ole a iai le pixel density na o le 120 ppi, ia mautinoa e faʻamoemoe e vaʻai pika. O loʻo taʻua atili e le faʻailoga o le fatu o le laulau mataʻutia o le a valu-core processor mai le aiga Exynos 7 Octa ma le tele o le 1.6 GHz, 2GB o le RAM ma mulimuli ane 32GB o le teuina. O le mea e ofo ai o le laulau e leai se mea pu'eata i tua (atonu o le ai ai ni fua fa'apenei), ae o le ai ai se webcam Full HD mo le telefoni e ala i le Skype po'o le pu'eina o oe lava.

O le sau'ai o le a leai se fa'avavevave po'o se gyroscope, o lea o le fa'aaliga o le a tumau pea i le fa'afanua. E leai fo'i se mea pu'eata pito i tua ma le NFC. Ae e leai se tala e lagolagoina WiFi, GPS mo le fuafuaina o nofoaga (i talosaga e pei o le Weather) ma e foliga mai e te le mauaina se kata SIM i totonu. O lea o le a sili atu o se laulau o le a faʻaaogaina e kamupani e fai ma faʻaaliga faʻaaliga pe faʻaaogaina e galue ai ma ata. E ui lava e sili atu le i ai o se iuga maualuga iina.

Samsung Galaxy View

O aso nei e sili ona faitau

.