Tapuni fa'asalalauga

AndroidAtonu e le'o aoga fo'i le fa'atatauina pe to'afia tagata e fa'aogaina masini feavea'i Android ua uma ona faitio ia le itiiti ifo ma le tasi e uiga i lona tipi soo, atonu e manino tagata uma mai o latou lava aafiaga o loo i ai moni lava le toatele oi latou. Ae o le a se mea e mafai ona e faia e puipuia ai le OS telefoni feaveaʻi sili ona lauiloa i le lalolagi mai le paʻu i luga o lau telefoni, e tusa lava pe o se Samsung faʻatasi ma le TouchWiz superstructure, o se faʻamoemoe masani o faitioga ona o le paʻu? Na matou filifili e tali lenei fesili, ae matou te lapataia oe muamua pe afai e te umia se masini Androidem 2.3 poʻo lalo ifo, e leai se auala e fesoasoani ai ia te oe, Gingerbread ua uma ona pipii atonu mai le amataga ma na o le pau le filifiliga atonu e naʻo moli le isi ROM.

Mo aʻu lava, ou te faʻamoemoe o le toʻatele oi latou o loʻo faitauina lenei tusiga ua uma ona mafaufau i talosaga e pei o Clean Master ma isi. Leai. Matai mama ae leai se isi Cleaner ofoofogia neni fofo, e mautinoa lava e le o se fofo aoga. E ui o nei polokalame e mafai ona fesoasoani ia te oe e faʻasaʻoloto avanoa e teu ai, tapuni polokalama e leʻi faʻaaogaina, ma fai isi togafiti faʻapitoa, afai e te le fuafua e tatalaina ia le itiiti ifo i le 3 taimi i le aso, ia faʻagalo i latou. Ia, afai e te faʻamalosi ia i latou, e taua le taʻua, mo se faʻataʻitaʻiga, CCleaner, lea e ofoina atu le tele o galuega aoga, ae sili atu i mea uma e ofoina atu le manino, lea e seasea mo faʻaoga o lenei ituaiga. E mafai ona e mauaina le so'oga e la'u mai ai iinei.

Ia, o le a se isi mea e faʻavave ai le telefoni? Sei o tatou feagai, o loʻo i ai se numera tele o auala e ausia ai lenei mea, o lea o le a matou faʻalauiloaina nisi o ia mea e mautinoa lava le aoga, aua e le pei o isi, latou te galulue foi.

// < ![CDATA[ //Apps ma toe setiina falegaosimea
I le avea ai ma auala muamua, ioe, e tatau ona tatou taʻua le taʻua muamua o le uninstallation o le tele o talosaga e naʻo le avanoa i luga o le telefoni ma e te le faʻaaogaina lava. Ma fuaiupu e pei o le "Ae a pe a ou manaʻomia lenei mea i le lumanaʻi? Ou te manaʻo e faʻapipiʻi lena app" faʻasaoina mo se isi taimi, afai e te manaʻomia i se taimi mamao, e te sii maia. Ae e te le mafai lava. Afai o le tapeina o polokalama o se faʻafitauli, alu saʻo i le fale gaosi oloa toe setiina le masini atoa, e mafai ona e mauaina i le Faʻatonu> Faʻasaʻo & toe faʻafoʻi> Faʻamaumauga Faʻamaumauga. E ui lava o le ae leiloa uma faʻamatalaga faʻaoga ma talosaga, o le telefonipoto o le a gaogao, ma o nai minute o le seti atonu e leʻi fasiotia lava se tasi.

Launchers ma tausiga
Afai e faʻaogaina e lau telefoni le TouchWiz, faʻapipiʻi se isi faʻamalo e foliga mai o se manatu lelei, mo i latou uma e mafai ona matou taʻua mo se faʻataʻitaʻiga Nova Launcher, ae o le mea moni e tele isi mea e filifili mai ai ma e pule lava oe po o ai e te fiafia i ai. o le sili lava. Ioe, afai e te manaʻo i lau Android lamolemole mo le sili atu ma le vaiaso, e manaʻomia le tausiga - toe amata lau telefoni i se taimi, siaki polokalame o loʻo taʻavale i tua, ma aua le faʻaaogaina 333 widgets i le taimi e tasi.

Nova Launcher

Faʻamalama se isi ROM
O le isi auala e faʻavave ai lau telefoni o le tuʻuina atu lea o se ROM ese poʻo le faʻaogaina o se faʻaoga ese o le polokalama nai lo le mea e sau mai le gaosiga. Matou te fautuaina lenei metotia pe a leai nisi faʻafouga firmware e maua mo lau masini. Ae ui i lea, o le tuʻuina atu o se isi ROM e fesoʻotaʻi ma le tele o lamatiaga, e aofia ai le leiloa o le faʻamaonia poʻo le "piliki" le masini, ae afai e te mulimuli i faatonuga, e le mafaitaulia i luga o le Initaneti, e mafai ona e toʻa. O le a le mea e sili atu pe afai e te umia se Samsung Galaxy Faatasi ai ma le III mini, e mafai ona e mulimuli saʻo ia matou faatonuga pe a tuʻuina atu se ROM fou, e mafai ona e mauaina iinei iinei.

Aotelega
E faigofie lava, e mafai e se tasi ona fai atu pe afai e te manaʻo e maua se telefoni ma Androidlatou e aunoa ma le tipiina, lea e mafai ona tutusa ma le tauvaga ma lona suavai iOS, aoao e faaaoga. Afai e 10 au talosaga o loʻo taʻavale i tua, lea e faaopoopo atu i le maa o le a "'ai" i taimi uma lau faʻatinoga (ma tutusa ma widgets), o lau telefoni o le a sili atu le lamolemole pei o le PowerPoint presentation. Ae ui i lea, o le toe setiina o le fale gaosimea ma mulimuli ane tausia lelei le masini, atonu e faʻatasi ai ma le faʻaogaina o se faʻamalo ese ma, i tulaga ogaoga, o se ROM eseʻese e tatau ona galue ma o le eseesega e tatau ona sili atu nai lo le manino.

// < ![CDATA[ //

O aso nei e sili ona faitau

.