Tapuni fa'asalalauga

taaloga tuugaMatou te masani uma lava i vitio mai auala Rusia, o ata o le tele o avetaavale e masani ona matua ese lava ma fuaiupu e pei o le "faʻafefea ona ola?" e masani ona talafeagai. Ae o le a se mea e foliga mai e sau saʻo mai i se siʻosiʻomaga e masani ona tupu ai na fia iloa i aso uma? E foliga mai e ofo, ae o taʻaloga taʻavale a Rusia o se tasi lea o ituaiga sili ona lauiloa i luga o le Google Play store, faʻatasi ai ma MMOs ma le puipuiga o le maota, ae o le valea o le toʻatele oi latou o nisi taimi e latalata i mea e mafai ona maua i luga o auala le atunuu aupito tele i le lalolagi.

Ma o le mea sili ona valea na faia ai se faʻavasegaga o le iva sili e mafai ona sii mai ile Google Play, ma o mea ia!

1) Ta'avale Rusia 2
I le amataga lava, o loʻo ia i tatou se mea uiga ese. E fia taimi i lou olaga o le a mafai ai ona e tietie i se taʻavale atoatoa, mumu mumu ma neon faʻapipiʻiina o le lauiloa lauiloa Lada? O le tauvaga a Rusia o le taʻaloga taʻutaʻua o Asphalt e ofoina atu le tele, ma lana taʻavale e mafai e le tagata taalo ona fiafia i le taulaga, vaomatua, malaevaalele, faʻatumu i le kesi, sola ese mai leoleo Rusia pe taʻalo lakapi i totonu o le taavale. Faaosooso, a ea?
La'u i lalo so'oga: iinei

Ta'avale Rusia 2

2) SUV Rusia
Ave i luga o le siosiomaga mauga ma le fesoasoani a se sipi Rusia! Matou te fautua atu ia e vaʻavaʻai mo taufusi ma le anoanoai o puipui e le mafaitaulia e mafai ona mafua ai le faʻalavelave, ae naʻo le tuʻuina atu o le taaloga i se tasi o au uo Rusia ma o le a e vaʻai pe faʻafefea ona alo ese ma le fiafia puipui i ona luma.
La'u i lalo so'oga: iinei

Rusia SUV

3) Ta'avale Ta'avale a Rusia
O se ta'aloga ta'avale "fa'apitoa" lea e mafai ai ona e filifili mai ta'avale se fa, e ta'ua o ta'aloga ta'aloga e lua, ta'avale pikiapu ma le VAZ 2101, lea e fa'apea e amata i vodka. Faatasi ai ma lenei vaʻa o taʻavale, o loʻo tuʻuina atu oe i le manumalo i tuuga i luga o le tumutumu o auala Siberia, e matua maseesee foi, ae e faʻalagolago pe e te setiina le taʻaloga i le "moni" poʻo le "faigofie". E tatau ona fa'aeteete ni fa'afouga fa'afou, o le tele o ia mea e sili atu nai lo le numera o fa'asalalauga fa'asalalau a Samsung i le masina.
La'u i lalo so'oga: iinei

Ta'avale Ta'avale a Rusia

//

4) BMX Rusia
Bears - o se mea masani i Rusia. Ae faapefea se urosa i luga o se uila BMX? E te le mauaina se mea faapena i le taamilosaga mo se taimi umi, o le taaloga Rusia BMX e mafai ai ona e tietie atu i le Siberian taiga o se tasi ma aoina ponesi eseese i luga o le ala. O lenei talosaga o le a mautinoa lava le talisapaia e le tele o tagata Slovak, aemaise lava i latou e iai se uila ma nonofo i se eria o loʻo i ai urosa.
La'u i lalo so'oga: iinei

BMX Rusia

5) Lusia Avetaavale Simulator (1 ma le 2)
Atonu e faateʻia le igoa, ae e lē taumatea e talafeagai. O avetaavale valea faʻatasi ma le tele o faʻalavelave faʻafuaseʻi ma auala aisa, e taʻua lea o le simulator avetaavale a Rusia. Ma le galuega? Ola. Ma ao mai tupe auro, ae o le mea lena i talaane. Ae paga lea, e tasi le itu o loʻo misi mai lenei taʻaloga e faʻamaeʻa atoatoa ai lenei simulator. O lena itu e leai se mea e sili atu nai lo foliga o urosa, e mautinoa lava latou te fetaui iinei, ae sei vagana ua faaopoopo e le tusitala, e tatau ona tatou faia le taaloga muamua.
La'u i lalo so'oga: iinei

Simulator avetaavale a Rusia

6) Rider Rusia
O tagata fiafia i taavale tuai a Rusia o le a mautinoa lava le talisapaia o lenei taaloga, ma afai e te valea foi i le faʻalogo, aua le faatuai e sii maia! O taʻavale ma taʻavale pei o le VAZ 2103 faʻalogo i tua atu o le iloa e le o vaʻaia, a itiiti ifo i totonu o tatou atunuu.
La'u i lalo so'oga: iinei

Rider Rusia

//

7) Tu'uga Rusia
Ua uma ona matou taʻua i le tele o taimi o urosa e a Rusia. Ae e iai se isi mea e sili atu le Rusia nai lo le taʻavale lauiloa a Lada Niva, o se fagu vodka ma le tele o urosa ita ma faʻaauupegaina i luga o le ala? Faigata. Ma o le mautauave o le taʻaloga "Tau mo le manumalo ma inu i le tele e mafai ai" e sili atu nai lo le talafeagai, ae a maeʻa ni nai fagu (e le gata) i le taʻaloga vodka, faʻamaeʻaina tulaga o le a faigofie nai lo le savali i totonu o se togalaau rosa. .
La'u i lalo so'oga: iinei

Tu'uga Rusia

8) Malaga 2: Auala Rusia
Ma le mea mulimuli, o se taʻaloga e mafai ai ona iloa tonu na aafiaga mai auala Rusia, o faʻamaumauga e mafai ona maua ile YouTube. O le galuega a le tagata taalo o le alu vave mai le aai o Murmansk i le Vaituloto o Baikal i luga o le alatele Rusia ma le taavale filifilia. Atonu e mafai ona e vaai faalemafaufau pe faape'ī foliga.
La'u i lalo so'oga: iinei

Malaga 2: Auala Rusia

9) Lusia 4×4 i fafo o le Auala
Tu'uga i le vao! O le taʻaloga e ofoina atu se poto masani e le mafaamatalaina o le aveina o se taʻavale Rusia i le kiona, taufusi, vaomatua, toafa ma mea uma lava e mafai ona faʻafeiloaʻi i le taimi o ia faigamalaga.
La'u i lalo so'oga: iinei

Lusia le Auala 4x4

* Punavai: PhoneArena

O aso nei e sili ona faitau

.