Tapuni fa'asalalauga

S Pen (Pae'e) mo Galaxy Faamatalaga IIO le to'atele o outou na uu muamua le S Pen i o outou lima, ma o le to'atele o outou e fiafia i lenei peni numera. Ae ui i lea, e toaitiiti tagata latou te iloa le auala e galue ai le peni. O le asō o le a tatou vaʻavaʻai i le auala e galue ai lenei tekinolosi ma mea ua faʻaleleia e Samsung i le S Pen v Manatua 4 faʻatusatusa i faʻataʻitaʻiga tuai. I le Faʻamatalaga muamua, o lenei peni e leʻi pei foi ona faʻamoemoeina. Ae ui i lea, ua faia e Samsung le tele o taumafaiga i le faʻaaogaina i lona gafatia atoatoa. O le fa'afouga lona 4 i aso nei na fa'aluaina ai le aofa'i o tulaga peni na iloa e tusa ai ma le mamafa.

I le Note 3, na maua ai e le S Pen le 1 tulaga, ma i le Note 024 i aso nei, ua uma ona iloa le 4. O lenei numera e le o galue tonu e pei ona manatu se tasi. E moni o le tele o loʻu oomiina o le peni, o le mafiafia foi lea o le laina o loʻo tusia ai, ae e mautinoa lava e le mafai e mata o le tagata ona iloa e oʻo lava i le 2 mafiafia eseese. O lenei numera e fesoasoani i le telefoni feaveaʻi e iloa atili ai le gaioiga o loʻo e faia i le peni, pe o loʻo e tusia, tusitusi pe naʻo le "tapping". O le isi suiga tele mai fa'ata'ita'iga ua mavae o le leai lea o se maa i totonu o le peni. E oʻo mai i le taimi nei, o le peni o loʻo i ai se tamai moliuila na faʻaaogaina e faʻaaoga ai le tekonolosi NFC pe a tuʻuina i totonu o se telefoni feaveaʻi.

S Pen v Galaxy Fa'aaliga 4 o lo'o i ai se laupapa fa'aeletoroni fa'apitoa i le pito, lea e atagia mai ai galu electromagnetic e fa'aulu mai se fa'apitoa fa'apitoa i lalo ifo o le fa'aaliga. Na ausia e le au a Samsung le tomai e iloa ai le peni e aunoa ma le paʻi i le lau, lea na taʻua o le "Air View". O lenei fa'amaneta e fa'atupuina e tama'i u'amea, lea e tu'u i lalo tonu o le fa'aaliga o le telefoni fe'avea'i, lea e lafo atu ai le malosi. O le laupapa e pulea nei vili e liliu i luga ma tape i luga o le saoasaoa maualuga ma o le 'au moni lava e fatuina le eletise eletise i le vaega tutusa mai le faʻaaliga.

O lenei malosi e faʻafeiloaʻi atu i totonu o le S Pen, lea e atagia mai ai le malosi i tua i le faʻaaliga, e ave faʻamatalaga e pei o faʻasalalauga, le saʻo saʻo o le peni i le faʻaaliga, ma le mamafa e faʻatatau i le peni. A mae'a ona toe maua mai lenei malosi, e iloa e le telefoni le mea o lo'o i ai le peni, o le a le tulimanu e faia ma pe o le a le mamafa o lo'o faia i luga. O le telefoni feaveaʻi ma lenei faʻamatalaga e mafai ona galue ma fatuina tulafono talafeagai, e pei o le amata tusi i luga o le faʻaaliga ma isi. E mautinoa lava o le a le suia ai pepa ma penitala, ae ua faʻaopoopoina e Samsung le tulaga lelei i le peni e manaʻomia mo se faʻaoga lelei.

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47926", zoneId: 47926, w: 600, h: 190 };

Samsung Galaxy Manatua 4 S Pen

var sklikData = { elm: "sklikReklama_47925", zoneId: 47925, w: 600, h: 190 };

O aso nei e sili ona faitau

.