Tapuni fa'asalalauga

Android leo fa'ailoaSuia le leo o faʻamatalaga i masini ma se faiga faʻaoga Android i le taimi muamua atonu e foliga mai o se galuega faigofie atoatoa, pe a uma, pau lava le mea e tatau ona e faia o le alu i le Seti talosaga, lea o loʻo i ai se "leo" filifiliga, ma o iina na o le suia o le leo faʻasalalauga i le mea matou te fiafia i ai. Ae afai e te manaʻo e faʻaaoga lau lava faila leo lea Android e le o ofoina atu i le uluai lisi, o le ae iloa o le faiga e fai si faigata. O nisi e fai mai o se galuega e le mafai, ae o le mea e lelei ai e le moni lena mea, seʻi o tatou vaʻai pe faʻapefea ona fai.

Muamua lava, e tatau ona i ai sau telefoni / papa ma Androidem, se uaea USB mo le faʻafesoʻotaʻi i se komepiuta ma, ioe, o se faila leo saunia, e sili i le "mp3" format poʻo se faʻalogo faʻalogo masani masani. I le tulaga sili ona lelei, e tatau ona faʻailoga le leo (e pei o le igoa o le tusiata, album poʻo le pese e tatau ona maua i le faila, ae le o le ulutala!), Afai e leai, e mafai ona ausia e ala i le polokalame MP3tag, faataitaiga. I le tulaga e ausia uma laasaga ma tulaga na taʻua muamua, matou te faʻafesoʻotaʻi le masini i le PC, i le lisi matou te filifilia "fesoʻotaʻi e avea o se masini faʻasalalau" (poʻo se mea faapena, o le upu o le tusitusiga e suia e tusa ai ma le masini. ) ma i le "This PC" matou te tatalaina le faila ma masini (eg GT-i8190.).

A maeʻa lena, e faʻalagolago pe o iai se card microSD galue i le telefoni. Afai o lea, e tatau ona e tuʻuina le leo filifilia i totonu o le pusa: \media\audio\notifications\ i luga o le microSD card storage. Afai e leai se auala faapena, e tatau ona faia. E le gata i lea, na o le pau lava le mea e tatau ona e faia o le motusia lea o le telefoni, pe toe amata, ma e tatau ona aliali mai le leo i le Fa'atonu> Leo> Faʻamatalaga leo (toe faʻapea, o le upu saʻo e mafai ona fesuisuiaʻi e faʻatatau i le ituaiga telefoni / papa). Ae ui i lea, o le microSD card procedure atonu e le aoga mo masini uma, o le mea tonu lava lea e lelei ai le tuʻuina o le leo faʻasalalauga filifilia i totonu o le faila: \media \ audio \ faʻamatalaga \ i luga o le teuina o le telefoni lava ia.

A maeʻa lenei galuega, matou te motusia ma toe amata le telefoni, ae afai e oʻo lava i le taimi nei e le o aliali mai le leo i luga o le telefoni poʻo le laulau (lea e matua le mafai), matou te toe faʻafesoʻotaʻi le telefoni i le PC ma suʻe pe fatuina. le \ ringtones \ ma \ folders i faʻamatalaga teuina a le telefoni \ ma kopi o matou leo ​​i totonu ia i latou, a maeʻa lenei laasaga, o le a 100% maua le leo faʻasalalauga filifilia i le filifiliga leo i le talosaga Seti ma e mafai ona matou filifilia e fai ma leo leo mo savali, imeli, Facebook, ma isi.

Meafaigaluega fa'aoga: Samsung telefonipoto Galaxy S III mini (GT-i8190)
Tone Used: O se filifiliga ole The Who's CSI: Miami theme song
Mp3tag download so'oga: iinei

O aso nei e sili ona faitau

.