Tapuni fa'asalalauga

Samsung Galaxy O le WILL tabI le lalolagi o tekinolosi faʻaonaponei, o loʻo i ai ni tulaga manaia galuega. O se tasi oi latou o le galuega a se tagata suʻesuʻe e mataʻituina le eseesega i le tulaga lelei o faʻaaliga mo ituaiga taʻitasi o masini. Ae ui i lea, e leai se mea e ofo ai - o nei suʻesuʻega e mulimuli ane faʻaaogaina e tagata gaosi oloa e faʻalauiloa a latou oloa, o ai e mafai ona faʻamaualuga o latou laulau poʻo le telefoni e sili ona lelei le faʻaaliga i luga o le maketi.

Ma o ai e mafai ona mitamita i le faʻaaliga sili ona lelei i luga o le maketi papalama? O le taimi lenei e leai se isi na o Samsung. Na tuuina atu e le kamupani Galaxy Tab S ma se faʻaaliga AMOLED, ma o le mea lea na tuleia ai Samsung i luma. O le tekinolosi e toetoe lava i le tulaga tutusa ma le laulau Galaxy S5, o lona uiga o se telefoni poto o loʻo iai foʻi le faʻaaliga sili ona lelei i luga o le maketi. E ui lava e le o se tulaga maualuga mo se laulau e pei o se telefoni, e sili atu i le tauvaga i le tele o itu.

Samsung Galaxy E mafai e le Tab S ona faʻafetai i le faʻaaliga AMOLED mo le mea moni o loʻo i ai le maualuga o le lanu saʻo, o se faʻatusatusaga e le iʻu, ma matou te matauina le laʻititi laʻititi e mafai ona faʻaalia i le susulu pe a vaʻaia mai se itu. O le isi faʻamanuiaga sili o le faʻaaliga fou o le vaivai tele o le susulu o le faʻaaliga i le malamalama, o se faʻamaoniga o le faitau lelei tele o le faʻaaliga i le la. I le isi itu, o le maualuga o le susulu o le faʻaaliga e vavaeeseina ai i latou mai le atoatoa. O le laulau na oʻo i le maualuga o le 546 nits i le maualuga o le susulu, ae o le Nokia Lumia 2520 laulau tauva na sili atu i le 138 nits, lea na oʻo ai i le maualuga o 684 nits.

Samsung Galaxy O le WILL tab

* Punavai: DisplayMates

O aso nei e sili ona faitau

.