Tapuni fa'asalalauga

Samsung Galaxy S5 IloilogaO masina o le taumafanafana o loʻo i ai iinei ma o loʻo oʻo mai ai a matou lava Samsung telefoni iloiloga Galaxy S5. E le'i leva talu ona tatala le telefoni, e mafai ona e faitauina o matou manatu muamua i le fa'aaogaina, ae atonu latou te le'i taliina uma au fesili. Ma o le taimi tonu lenei e taumafai ai e tali le tele o fesili pe a mafai. O la matou lava iloiloga atoa e oʻo mai i le mafaufau, lea e alu i auiliiliga ma ofoina atu se vaaiga lautele lelei o mea e faʻamoemoeina mai le telefoni fou; o le a le mea e te fiafia i ai ma le isi itu, o mea e te le fiafia i ai.

Mamanu

Samsung ua uma ona faʻaalia Galaxy O le S5 na faʻailoa mai o le oloa o le a faʻatusalia se mea o le toe foʻi atu i faʻavae. O lenei mea na foliga mai e moni lava mai fafo, ona o le telefoni e le o toe lapotopoto e pei o ona muamua, ae ua toe avea foi ma se faatafafa ma tulimanu lapotopoto, e pei ona tatou vaai i tua i le taimi o Samsung. Galaxy S. I le taimi lava e tasi, na fai mai le au mamanu i faatalanoaga latou te mananao e fai se telefoni e lagona lelei i le lima. Ma o lena, i loʻu manatu, na latou manuia, pe afai tatou te le amanaia lona tele. Ua filifili Samsung o le a le matua saʻo atoatoa le telefoni ma i luga o lona tua o le a tatou maua ai se ufiufi pu, i luga o le mea e mafai ona tatou vaʻaia ai se paʻu. O Dierkovanie e nafa ma le mea moni e ese lou lagona pe a e uuina lenei telefoni nai lo le taimi e te uuina ai Galaxy Fa'amatalaga 3, o lo'o iai fo'i se pa'u pa'u ile pito i tua. O le taimi lenei, o le meafaitino e sili atu le "palapala" ma mulimuli ane e le se'e pei ona faia e le Samsung i oʻu lima. Galaxy Tab 3 Lite poʻo le Faʻamatalaga ua taʻua muamua.

Samsung Galaxy S5

I totonu o le faʻavaa o le ae maua ai se lipine faʻamaufaʻailoga, lea e faʻamoemoe e puipuia ai le maa ma le kata SIM mai le vai. O le telefoni e faʻafefe vai, lea e faʻamalieina i masina o le taumafanafana. Samsung Galaxy O le S5 e mafai ona "taoto" i totonu o le vai mo se taimi patino, ma e mafai ona e faʻaogaina le susu e tusa lava pe e te faʻafuaseʻi ona pala le telefoni ma manaʻomia le faʻaumatia lelei o le palapala. Ae ui i lea, o se mea e te fiafia i ai pe a e tuʻuina lau telefoni i le vai, ae e le o se mea e te faʻaaogaina ma le faʻamoemoe i aso uma. E i ai isi masini mo lena mea ma, ioe, faʻaopoopo mea faʻaoga. E le gata i lea, o le faʻalavelave o le ae mauaina se fasi pepa i lalo o le maa e faʻaalia ai o le telefoni o loʻo e uuina i ou lima e leʻi faʻataʻitaʻiina mo le IP67 certification. O le ufiufi o le telefoni e palasitika ma e mafai ona ou fai atu mai le poto masani a le tagata lava ia o se manatu lelei le mafaufau i le lanu o le telefoni ae e te leʻi faʻatau. O le lanu uliuli e tosina mai ai le vevela ma o se taunuuga e mafai ona vevela le telefoni uliuli mai lea taimi i lea taimi, aemaise lava i le vevela na tatou oʻo i ai i aso talu ai nei. Masalo o le mea lea e maua ai le avanoa e "malulu" ai se telefoni vevela ma vai malulu.

Samsung Galaxy S5

A e tilotilo i le telefoni ma uu i lou lima, e te matauina se isi faʻamatalaga. O itu o le telefoni e le saʻo, ae ua vaevaeina i ni vaega se tolu, lea e fai ai si faʻamau. O lenei mea e ono faʻalavelave ai le au mulimuli i le mamanu faigofie, ae e tatau ona avea o se mea faʻalelei mo se lelei ma sili atu le manaia o le uuina o le telefoni. Ae ui i lea, e le mafai ona ou fai atu mo oe pe moni lenei mea, aua e pei ona latou fai mai - 100 tagata, 100 tofo. O aʻu lava ia, o aʻu mo se faʻataʻitaʻiga e tele atu eseesega i le umia vs Galaxy E le'i tele se lagona o le S4, e ui lava sa ou nofouta i patupatu. I itu o le telefoni matou te maua ai faʻamau o loʻo i se tulaga e faʻalelei mo le faʻaogaina o le lima e tasi. I le pito i lalo o le telefoni, mo se suiga, matou te maua ai se ufiufi o loʻo natia ai le pusa USB mo le faʻatauina ma le fesiitaiga o faʻamatalaga. Matou te le maua le micro-USB port masani na matou masani ai, ae o loʻo i ai se micro-USB 3.0 port e fetaui i tua ma versions USB tuai. O le fa'aoga fou e fa'amuamua mo le fa'avaveina o fa'amatalaga i le va o le telefoni ma le komepiuta po'o isi masini. O le ufiufi o lo'o i ai le uafu e fai si faigata ona tatala pe afai e pupuu ou atigilima. Masalo o le mafuaaga lea na filifili ai Samsung e lafoai le "puipuia" USB port i Samsung Galaxy S5 mini o loʻo saunia e le kamupani.

Leo

Ma le mea mulimuli, i le pito i luga o le masini o loʻo i ai se 3,5 mm leo leo, lea e tatau mo le toetoe o telefoni uma i nei aso. Ae ui i lea, o aʻu lava ia e iai se faʻalavelave fefiloi ma le uafu. A o ou faʻafesoʻotaʻi nisi o lipine e matua leai lava ni faʻafitauli ma mafai ona faʻalogologo i musika ma i latou, ona o se suiga na tupu ia te aʻu na na o se tagi ae leai se isi mea e mafai ona ou faʻalogoina. E mafai ona na o se faʻafitauli tuʻufua i le suʻega suʻega, ae o se mea e le faʻafiafiaina ai tagata, aemaise lava pe a latou mafaufau e faʻatau se masini. Tatou te le iloa poo le a tonu le mea o i tua o lenei faafitauli. I isi itu, o le leo sa i se tulaga lelei, faatasi ai ma nai tuusaunoaga. Afai e iai sau uati Gear e feso'ota'i i lau telefoni, e amata ona vala'au se tasi ia te oe ma e te pikiina le telefoni i luga o le telefoni, e mafai ona tupu i nisi taimi pe a e fa'agaoioi lou lima ma le uati e te fa'alogoina le fa'ateleina o le pisapisao i totonu o le tali. O lea la e mafai ona felafoa'i pea galu o lo'o fa'ata'amilo ia te oe i lena taimi i se auala patino. Ae ui i lea, o le leo i taimi o telefoni e tele lava ina lelei, ae maise le leotele, o lea e mafai ai ona e faʻalogoina le telefoni i taimi uma ma soʻo se mea. Ae ui i lea, ou te iloa mai aafiaga patino o nisi taimi e sili atu le faʻaitiitia o le leo pe a tautala, ona o le telefoni e mafai ona matua leotele e oʻo lava i tagata feoai e mafai ona lagona. Afai e te faʻaogaina le sipika pito i tua e faʻalogologo ai i musika pe matamata i se tifaga, e mautinoa lava e te fiafia i lona leo, tusa lava pe le leotele e pei o le HTC One tauva.

Samsung Galaxy S5

TouchWiz Essence: Toe Fanau Mai?

Talu ai na ou taʻua le telefoni, e mafai ona matou oʻo atu ia te ia. Samsung Galaxy E taumafai le S5 e faʻaoga le faʻaaliga tele pe a fai telefoni, o lea afai o oe i luga o le telefoni ma i ai le telefoni i ou luma, i luga o lona lau, faʻaopoopo i filifiliga masani, e mafai foi ona e vaʻai i se faʻamatalaga puupuu o fesoʻotaʻiga mulimuli. ma le tagata o loʻo e i ai nei i le telefoni. E fesoʻotaʻi lenei mea e le gata i le pulega SMS ma le telefoni, ae o iinei e mafai ona e vaʻai i imeli na e mauaina mai le tagata. E lua faiga fa'aoga e mafai ona fa'aoga mo imeli. Muamua e mai Google ma Gmail, ae o le lona lua e mai Samsung ma mafai ai ona e setiina ni imeli se tele. Ae e ui lava i le mea moni na faʻaalia e Samsung se siosiomaga "rebooted" TouchWiz, e mafai lava ona maua ni talosaga e Android o le a maua e le tagata fa'aoga ni fa'alua. E le moni i taimi uma, ae a e faʻaogaina le Google Play ma faʻapipiʻi musika mai lau komepiuta i totonu, o le a le manaʻomia lava ona e tatalaina le masini musika a Samsung. Ma e faapena foi i le tulaga o le Initoneti. O iina, peitaʻi, e ono tupu o le a e faʻaogaina uma suʻesuʻega, talu ai o Chrome o loʻo tuʻufaʻatasia ma lau komepiuta ma, mo se suiga, Samsung Internet o le faaletonu. O le tagata lava ia, peitaʻi, i le tele o tulaga na ou faʻaaogaina naʻo le Initaneti mai le Samsung, lea e lava mo tagata faʻaoga e galulue ai ma le Initaneti.

I le fesoʻotaʻiga ma le siosiomaga TouchWiz, na taʻua ai e paʻu le siosiomaga e oʻo lava i luga o se telefoni e iai le Snapdragon 801 processor ma le 2 GB o le RAM. Ae ui i lea, ia faʻamaoni, e le o se mataupu o le hacking, ae o se uta umi o mea, lea e mafai ona ou faʻamaonia. E mafai e se tasi ona matauina lenei mea, mo se faʻataʻitaʻiga, pe a tatalaina le mea pueata, lea e uta i totonu o le 1 sekone, aʻo tatala le mea pueata e uila vave i luga o isi masini. E faapena foi mo nisi o talosaga. E moni o le telefoni e maua ai le tele o faʻatinoga, ae o le TouchWiz siosiomaga e faʻagesegese i lalo i se tulaga. E mautinoa lava e le fa'amalieina tagata e mana'omia a latou telefoni ina ia fa'alelei, ae mo tagata e le fa'atauaina ta'i selau o le sekone, e le o se fa'afitauli tele. Ma afai o loʻo e faʻaleleia mai se masini tuai, o le a le faʻalavelaveina oe. I le aotelega, o TouchWiz o loʻo faʻapipiʻiina nei ni mea e itiiti ifo nai lo le masani ai Galaxy S4, ae sa sili atu i na galuega na e faʻaaogaina faalua pe faatolu i le tausaga. O se tasi o mea e sili ona ou fiafia i ai, e ui i lea, o le mafai lea ona faʻaitiitia le lau, lea na faʻaigoaina e Samsung "One-lima Pulea." O lenei mea e mafai ai ona e faʻaitiitia le faʻaaliga ma le fofo ina ia mafai ai ona faʻaogaina le telefoni e aunoa ma ni faʻafitauli i le lima e tasi, lea o le a faʻafiafiaina oe pe a iai sau faʻafitauli i le puleaina o telefoni tetele pe na o le galue ma se faʻaaliga laʻititi seia oʻo i le taimi nei ma le suiga i se lapo'a lapo'a sa foliga "tele" ia te oe .

Samsung Galaxy S5

Fa'aaliga ma fua

Samsung Galaxy O le S5 o lo'o mulimulita'i i tu ma aga e le'i tusia ma e lapo'a teisi fo'i nai lo lona muamua. Ae ui i lea, o le eseesega i le tele o le faʻaaliga e le o toe mataʻutia, ona ua faʻatupulaia i le na o le 0,1 inisi pe a faʻatusatusa i Galaxy S4, faʻafetai lea na faʻamautu lona diagonal i le 5,1 inisi. O le faʻaaliga tele o loʻo tausia le faʻaiuga tutusa e pei o lona muamua, lea na le fiafia ai nisi o tagata faʻaoga, ae i le isi itu, ou te le manatu o le a i ai se aafiaga ogaoga i le tulaga lelei o le faʻaaliga. I se isi itu, o le lelei o le faʻaaliga ma le auala e faʻaalia ai e le telefoni lanu taʻitasi o loʻo i se tulaga maualuga tele, e tusa lava pe o le faʻaaliga e laʻititi laʻititi le ppi nai lo Galaxy S4. E lelei tele le faitau o le fa'aaliga i le la, ae se'i vagana ua ta'u atu e le telefoni ua na'o le pasene mulimuli o le maa o totoe. Ona otometi lava lea ona pogisa le faaaliga ma faigata tele ona faitau - i lenei tulaga e le mafai ona faitau i le malamalama tuusao. O le suiga o loʻo taʻua i luga i le faʻaaliga e laʻititi, ae o le telefoni e sili atu le tele nai lo lona muamua, lea e faʻamalosia ai le lagona o telefoni ua faʻateleina ma tele i tausaga uma.

Samsung Galaxy O le S5 o loʻo i ai fua o le 142 x 72,5 x 8,1 millimeters, ae o lona muamua sa i ai fua o le 136,6 x 69,8 x 7,9 millimeters. E pei ona e vaʻaia, o le telefoni e fai si faʻasaga i aso nei ma e sili atu le faigata nai lo le tausaga talu ai Samsung flagship, Galaxy S4. O le mafiafia na mafai ai e Samsung ona faʻateleina le malosi o le maa i le 200 mAh tonu, faʻafetai i lona tau faʻamautu i le 2 mAh. Ou te ave lenei mea o se faʻaopoopoga, lea e te lagona i le faʻaaogaina i aso uma. Na atagia foi i le mamafa o le masini, lea e 800 kalama le mamafa ma o lona mamafa e 15 kalama. Ae e taua le mafaufau i le mama ma le manifinifi o le telefoni i totonu o lau taga? O le tagata lava ia, ou te manatu e leai, e tusa lava pe o se mea e fiafia i ai mai se vaaiga matagofie. Ae ui i lea, ou te manatu e le tatau ona manifinifi tele telefoni ma e tatau ona taulaʻi atu i isi mea e sili atu ona taua. Mo se faʻataʻitaʻiga, ola maa, o se faʻamuamua mo aʻu.

Samsung Galaxy S5

ma'a:

O le ola maa e tutusa ma le Samsung fou Galaxy O le S5 e lelei tele pe a mafaufau i meafaigaluega o loʻo i ai. Ina ua mavae tausaga, ua amata ona iloa e le au fai telefoni e tatau ona umi le umi o telefoni nai lo le taimi nei, o lea e mautinoa lava e fiafia ai Samsung. Galaxy E te molia le S5 pe a maeʻa aso e lua o le faʻaoga ae le o le fa itula, e pei o le tulaga i le faʻailoga tauva. Ae o a aso e lua o le faʻaaogaina o loʻo tatou talanoa ai? I aso na ou faʻataʻitaʻia ai le fuʻa fou, sa ou faʻaogaina le Facebook Messenger i luga o laʻu telefoni, faʻaogaina le mea pueata i taimi uma, faia telefoni, lafo feʻau SMS, faʻaoga S Health iinei ma iina, faʻafesoʻotaʻi le Gear 2, ma mulimuli ane suʻesuʻe. le upega tafailagi. E moni e tele a'u polokalama na tatala, ae i le latou tulaga sa sili atu o se mea pupuu nai lo lo'u fa'aaogaina malosi e pei ona ta'ua i luga. Afai e te faʻaaogaina Galaxy S5 i se sitaili tutusa ia te aʻu, ona mafai lea ona e faʻamoemoe i le mea moni e mafai ona e faʻaogaina le telefoni e aunoa ma le popole i le oti i le ogatotonu o le pueina o le malaga i luga o le nofoaafi.

Samsung Galaxy S5

Meapueata:

I le taimi lava e tasi, tatou te oʻo i le isi itu, o le mea puʻeata ma le mea puʻeata. O le mea pu'eata ma le mea pu'eata o se mea e maua e so'o se telefonipoto i le lalolagi, ae o le pri Galaxy O le S5 e matua faʻapitoa e mafai ona matou taʻua ma le saogalemu o se tagata faʻaoga. Samsung meapueata Galaxy O le S5 e ofoina atu le tele o filifiliga. Ou te le ta'ua ma le loto i ai ni faiga, ma o le a e iloa ai pe aisea i se taimi. Ua fausia e Samsung lana lava pu'eata 16-megapixel, ae fa'afetai i le tele o filifiliga, o lo'o i ai fo'i i tagata fa'aoga le filifiliga o isi fa'aiuga. Ole mea lea e mafai ai ona e setiina na'o se ata 8-megapixel po'o le 2-megapixel pe a mana'omia, lea e iu ai i ata ma'ai ae laiti. I le tele o mataupu, na ou faʻaaogaina le faʻataʻitaʻiga masani a le mea pueata, o lona uiga o le 16 megapixels atoa, o loʻo i ai se iugafono o le 5312 × 2988 pixels. O lenei fa'ai'uga e mautinoa e fa'amalieina, ma e ui lava e mafai ona e va'ai i le leiloa o le lelei i le fa'ato'a atoa, e mafai lava ona fa'ailoa fa'amatalaga. E pei ona ou matauina, pe a uma ona faʻapipiʻi i totonu e mafai ona faitau le igoa o le auala i luga o le fale e aunoa ma se faʻafitauli tele, e tusa lava pe o le fale o loʻo taʻua e 30 mita le mamao mai ia te oe.

Samsung Galaxy Su'ega S5 meapueata

E pei ona ou taʻua, o le mea pueata e ofoina atu le tele o galuega. O filifiliga meapueata ua vaevaeina i ni menus se lua. O le muamua oi latou e ofoina atu le filifiliga o le filifilia o se faiga. O lenei lisi, o loʻo natia i le "Mode" button, ofo atu, faʻaopoopo i le tulaga masani fana fana, isi auala, lea e aofia ai le ata gaioiga iloa mai Galaxy S4, o le ata lauiloa panorama, mea "tapēina" faiga, faiga Tour ma sili atu. Fa'atino ata e galue i luga o le fa'avae e fa'amauina e le telefoni le tele o ata ona fa'atagaina lea o le tagata fa'aoga e fatu se ata se tasi mai ia i latou. Atonu e le mana'omia ona fa'amatala au'ili'ili le ata i se tasi. Ae ui i lea, o le mea e fiafia ai, o loʻo aofia ai ata faʻapitoa Galaxy S5 360-tikeri, a'o nisi telefoni e na'o le pu'eina o ata i le 90-tikeri, 180-tikeri po'o le 270-tikeri angle.

Samsung Galaxy S5 Panorama

Ona i ai lea o le faiga tuai masani faanenefu, lea e pu'eina ni ata i taimi masani a'o siaki suiga o talaaga. O le a faʻaalia ai suiga ma faʻatagaina oe e tape mea faʻapipiʻi i totonu o le faatonu, e pei o tagata na ulufale i lau faʻavaa. Atonu o se mea aoga mo se tasi, ae na o le tasi lava le taimi na ou faʻaaogaina ai le gaioiga, talu ai o le mea pueata masani ua leva ona vave ma mafai ona puʻeina le ata i le taimi ina ia le faʻaleagaina. Na ou taʻua foʻi le faiga Taamilosaga. O lenei mea e mafai ai e oe ona faia se maimoaga faʻapitoa i se nofoaga patino, lea i le faaiuga o le a faʻamauina se mea i se auala e pei o se taʻaloga faʻapitoa o nofoaga e ala i le upega tafaʻilagi a Google Maps. O le mea mulimuli o le vitio, e ui lava o le faʻaoga faʻaoga e faʻaalia e te maua se taʻaloga faʻapitoa e faʻaaoga ai le accelerometer poʻo faʻamau.

Samsung Galaxy S5 meapueata po

Ae ui i lea, o loʻo i ai foi le isi faʻamau i luga o le mata o le mea pueata, o loʻo i ai foliga o se mea faʻaoga, e pei ona masani ai le faʻamaufaʻailoga i aso nei. Ioe, o le kilikiina o lenei ki e aumaia ai le lisi o meapueata, lea e matua'i atoatoa e ave ai le tele o le lau. Ae ui i lea, o le mea moni o loʻo i ai e le gata o mea puʻeata, ae faʻapea foʻi faʻatulagaina ata vitio, e saofagā i lenei mea. I le tulaga o le meapueata, e mafai e tagata ona seti le tele o ata, faʻapipiʻi le faʻamautuina o ata, suʻesuʻeina foliga, moli, aafiaga, HDR, se taimi i le tulaga e te manaʻo e te i ai i le ata, ma mulimuli ane nisi mea manaia. Faatasi ai ma i latou o le "Tap to Take" galuega, ma e pei ona taʻu mai e le igoa, o le galuega e mafai ai ona e puʻeina ata e ala i le taina i soo se mea i luga o le lau. Tap To Take e mafai ona avea ma mea aoga mo tagata e faigata ona uu le telefoni i le lima e tasi. I le isi itu, e tatau ona amanaia e mafai e tagata faʻaoga ona faʻaogaina ni ata e le manaʻomia.

Samsung Galaxy Su'ega S5 meapueataSamsung Galaxy Su'ega S5 meapueata

Ae ui i lea, o loʻo i ai foi se filifiliga na sili ona tosina mai ai aʻu mai mea uma na taʻua i le taimi nei. O se faiga fa'apitoa lea e taumafai le mea pu'eata e taula'i atu i se mea e tusa ma le 50 senitimita le mamao mai ia te oe ma a o'o loa i ai, e lua pe tolu ata eseese e taula'i. O le a na'o oe e matauina e 2-3 ata pe a va'ai faila, mo se fa'ata'ita'iga, e ala i se komepiuta. Ae peitaʻi, afai e te vaʻavaʻai i ata i luga o lau telefoni, o le a e vaʻaia naʻo le tasi le ata ma se faʻailoga i luga, lea o le a faʻalauiloa ai se faʻatonu vave ma faʻatagaina oe e filifili se tasi o le tolu o loʻo avanoa o le "default". O le faiga e matua manaia lava aua, mai se vaaiga faʻapitoa, e mafai ai ona e puʻeina muamua le ata ona taulaʻi lea i le mea e te manaʻomia. O le mea e le fiafia ai o le mea moni e le o taimi uma e galue ai le faiga e pei ona e mafaufau i ai, ma o ni nai taimi na ou maua ai se faʻamatalaga i luga o laʻu telefoni e fai mai e le mafai ona puʻeina le ata.

Samsung Galaxy Su'ega S5 meapueataSamsung Galaxy Su'ega S5 meapueata

Vitio meapueata:

Ae ui i lea, ina ia tatou le taofi i ata, sei o tatou tilotilo foi i le tulaga lelei o le vitio. Samsung Galaxy E mafai e le S5 ona pu'eina le vitio i le tele o lapopoa ma le tele o auala. E masani lava, ua seti le telefoni e pu'eina ata i le Full HD iugafono. Ae ui i lea, o le faʻatinoga o le masini e mafai ai e tagata faʻaoga ona faʻamaumau i le 4K iugafono i le 30 faʻavaa i le sekone, o le afa e pei o le Full HD ma faʻaiuga maualalo, ae faʻatagaina oe e te fiafia i le vitio i le tulaga sili ona maualuga o loʻo maua nei, lea e te mautinoa lava. faafetai pe afai ua uma ona e faʻatau se 4K TV. Ae peitaʻi, afai o loʻo ia te oe lava televise poʻo komepiuta e maualalo le iuga, e foliga mai o le a e puʻeina vitio i le Full HD poʻo le maualalo o le iuga. E le gata o le ae le maua ni faʻafitauli i le mafai ona tipi vitio i luga o ia masini, ae o le ae faʻapolopolo faapitoa i avanoa. E pei ona ou iloa, o se kilipa 30-lua i le 4K iugafono na faamaumauina ma le fesoasoani a Samsung Galaxy O le S5 e tusa ma le 180MB le tele. O lea e mautinoa lava ou te le fautuaina le pueina o le vitio i lenei iugafono pe afai e itiiti lau avanoa avanoa ma fuafua e ave se numera tele o ata. Masalo o le tele o vitio 4K na mautinoa ai Samsung Galaxy E lagolagoina e le S5 kata manatua ma le gafatia e oʻo atu i le 128 GB.

O le a se isi mea e mafai ona tatou maua i le ofo o mea pu'eata? Samsung Galaxy O le S5 e faʻamalieina le 'au e ala i le ofoina atu o nai ata vitio e faʻateʻia ma fiafia. Ou te iloa mai aafiaga patino na ou taʻalo i le tele o taimi ma le mea "Faʻamaumauga Faʻamaumauga", lea e natia ai filifiliga e fesoʻotaʻi ma le saoasaoa o le pueina. I le faaopoopo atu i le saoasaoa masani, o le ae mauaina ni auala lauiloa e lua e puʻeina. Muamua o le Slow Motion, o lona uiga o le lemu, lea e mafai ai ona e setiina le faʻavave i le 1/2, 1/4 poʻo le 1/8 saoasaoa. Afai e te fiafia i le faʻagesegese ma fuafua e faʻatau Galaxy S5, ona e fa'aaogaina lea o le 1/4 ma le 1/8 fa'ateteleina. O le filifiliga lona lua o le faʻavaveina o ata vitio mo se suiga. E ta'ua lea o le Timelapse, aua e fa'avavevave le vitio ina ia i le 1 sekone e te va'ai ai i mea uma na alu 2, 4 po'o 8 sekone i le taimi moni. I tulaga uma e lua, o vitio o loʻo faʻamauina i le HD poʻo le Full HD iugafono, aʻo le lagolago 4K atonu o le a faʻaopoopoina i masini i le lumanaʻi ma meafaigaluega sili atu.

Ma le mea mulimuli, o loʻo i ai se faʻataʻitaʻiga manaia lona tolu e tatau ona taʻua. Ua faaigoa e Samsung o le "Sound Zoom" ma o lona igoa o loʻo faʻamatalaina lelei ai le faʻaogaina o lenei faiga. O le mea moni, o le masini faaleotele leo o le a taulaʻi naʻo le leo o loʻo i le mamao ma taumafai e faʻamalosi faʻamalosi leo e mafai ona faʻalogo i tafatafa o le tagata faʻaoga. Afai la e te filifili e pu'eina se vaalele i le vaalele, e pei ona ou faia, a uma ona e pu'eina o le ae maua se vitio ma le leo e foliga mai e pei o oe i le va o lea vaalele. E mafai ona e va'ai i se fa'ata'ita'iga o lea kilipa i lalo. O le tala fiafia o lenei faiga e galue foi ma 4K vitio.

Aotelega

2 upu. O le numera tonu lea o upu na vavae ese ai oe mai le vaega mulimuli o le iloiloga, o le aotelega. Samsung Galaxy I le avea ai o se fuʻa, o le S5 o loʻo faʻaauauina le tu masani o le aumaia o meafaigaluega sili ona malosi, mea pueata, foliga fou ma se faʻaaliga tele atu i le toʻatele. E pei lava o ona muamua, Samsung foi Galaxy Na faʻatupulaia le S5, ae o le taimi lea e leʻi saofagā le faʻaaliga e pei o isi meafaigaluega. O le faʻaaliga o loʻo i ai le diagonal o le 5.1″, o loʻo faʻatusalia ai se faʻaopoopoga o le 0,1″. Ae ui i lea, o le faʻaaliga o loʻo tausia le iugafono tutusa e pei o lona muamua, lea ua avea ma vaega o faitioga, ae i le isi itu, e leai se aafiaga tele i luga o le tulaga lelei o ata, lea ua i ai i se tulaga sili ona lelei. O le faʻaaliga e tutusa i tulaga o le faitau, aua o le faʻaaliga e matua faigofie lava ona faitau e oʻo lava i le susulu o le la. E tusa ai ma Samsung, o le telefoni e tatau ona toe foʻi i lona amataga, ma o se vaega na manuia.

Samsung Galaxy S5

Na faʻamama e Samsung le siosiomaga TouchWiz o galuega faʻaletonu e seasea faʻaaogaina i lomiga muamua ma suia i latou i galuega fou e faʻaaogaina. Ae ui i lea, e le faʻatatau i tagata uma ma, mo se faʻataʻitaʻiga, o loʻo maua se masini faʻapipiʻi tamatamai lima Galaxy S5 mea na ou ki ai i luga o le telefoni ma tape ina ua mavae ni nai minute ona o pulega le talafeagai. Ae ui i lea, o filifiliga fou mo le mea pueata ua faʻaopoopoina, lea o le a mautinoa lava le fiafia o tagata, ma mo se faʻataʻitaʻiga, i le taimi o le oʻo mai o le 4K televise, atonu e fiafia tagata i le avanoa e puʻeina ai le vitio i le 4K iugafono. Afai e tatau ona ou taʻutino atu oe lava ia, o le ata o se mea e u Galaxy E mafai ona tatou mafaufau i le S5 o se faʻaoga eseʻese tagata faʻaoga. O le toe foʻi atu i aʻa na faʻaalia foi i le mamanu, ona o le telefoni ua sili atu le angular ma afai e laʻititi, o le a matua faʻamanatuina le uluai Samsung. Galaxy S mai le 2010. Ae ui i lea, matou te vaʻai foi i elemene faʻaonaponei iinei, talu ai ina ua mavae se taimi umi na suia ai e Samsung le palasitika mama ma le paʻu paʻu, lea e lagona le manaia i lima, ae faʻalagolago i le lanu, e tatau ona amanaia le vevela o le telefoni. .

O le ufiufi palasitika i luga o le lanu uliuli e vave vevela i le vevela o le taumafanafana, ma atonu o le mafuaaga lena na filifili ai Samsung e fai ma telefoni e le susu. Ae ia mataala! Aua le fenumia'i le tete'e vai ma le vai. O lo'o iai pea le ufiufi Galaxy O le S5 e mafai ona aveese, o lea e le atoatoa le susu o le telefoni, pei o le Sony Xperia Z2 tauva. O le mea lena e sili atu ai le fa'afefe o le susu o se mea e fa'amoemoe e puipuia ai lau telefoni ae le o se mea e tatau ona e fa'aoga mo le fiafia. I loʻu tulaga, o le Samsung flagship na i ai ni faʻafitauli faʻapitoa i le faʻaogaina o le 3.5 mm jack, lea i loʻu tulaga na naʻo le lagolagoina o ni headphones. O le telefoni feaveaʻi ma le sipika pito i tua e leotele, ae i le tulaga o le telefoni feaveaʻi, o le ae iloa ai o le telefoni e leotele foi i le maualuga o voluma, e mafai ona faʻalogoina e oʻo lava i le logo o le faitotoa. O le sipika pito i tua e le leo tele e pei o le tauvaga, ae e ui lava i lea, o lona leo e maualuga ma e te le afaina i le le faʻalogoina. O le ola maa o se mea foi e fiafia i ai. I le faʻaaogaina masani, lea na ou taʻua i luga, e te totogiina le telefoni i aso uma e lua, ae afai e te faʻagaoioia le faʻaogaina o le faʻaogaina o le maa (Faiga Malosiaga Sili), o le a atili faateleina le tumau. O lenei mea e mafua ona o le polokalama o loʻo tuʻuina atu se faʻailoga i meafaigaluega ma faʻatonuina le avetaʻavale faʻaaliga e tape lanu ma faʻaititia le faʻasologa o le CPU. E mafai foi ona iloa lenei mea pe a faʻapipiʻi, talu ai o le utaina o lenei faʻamatalaga ona faʻapipiʻiina lea o le tulaga masani e 15 sekone.

Samsung Gear 2

O aso nei e sili ona faitau

.