Tapuni fa'asalalauga

Google SlidesE tele mea ua tutupu i le lalolagi polokalama i vaiaso talu ai nei. I le mae'a ai o tausaga o fa'atali, na fa'amatu'u mai e Microsoft le Ofisa mo iPad ma fa'apea fo'i na fa'amatu'u mai le Ofisa Mobile mo tagata uma. Ia, e foliga mai e manaʻo foʻi Google e tipi se fasi pai, o ananafi na tuʻuina atu ai free apps Docs and Sheets mo telefoni feaveaʻi ma papa, fatuina tauvaga moni mo Word ma Excel. Seia oo mai i le taimi nei, o talosaga na fausia saʻo i totonu o Google Drive, lea na toetoe a le iloa ai. Ae o le tuʻuina atu o talosaga eseese o lona uiga ua faʻaalia e Google lona seti i luga o tulaga uma e lua - i luga Androidma faapena foi i luga iOS.

I tafatafa o Docs ma Sheets, peitaʻi, o loʻo saunia e Google se talosaga lona tolu, Google Slides. O le app e tatau ona vave fa'aalia i luga o tulaga uma e lua ma o le a lagolagoina telefoni feavea'i ma papa, ae o le Microsoft's PowerPoint e mafai ona fa'aoga i luga ole iPad tablets. Ae ui i lea, o le PowerPoint ma le Office mo iPad e maua ai le tele o galuega, lea e sili atu ai le tele o le faʻaaliga e manaʻomia. O le seti mai Google atonu o le a taulaʻi atu naʻo galuega faʻavae ae tuʻu le vaega o totoe i le desktop version, ona ua faia se laʻasaga tutusa ma le Docs and Sheets applications, lea e tauva ma Office Mobile nai lo le Office i luga o le iPad.

I le isi itu, o le Ofisa mo iPad e manaʻomia se saofaga i le Office 365, lea e tau € 69 i le tausaga i le Personal lomiga ma € 99 i le tausaga i le Home lomiga. Ae o Docs, Sheets ma Slides o le a maua fua. I talosaga uma e tolu, o pepa o le a teuina i totonu o le ao, ae afai e le maua se Initaneti, ona teuina lea o faila mo sina taimi i le teuina tuusao. O le a fa'amuta fo'i e le kamupani le lagolago mo le fa'asa'oina o pepa i le Google Drive talosaga, lea o le a mana'omia ai tagata fa'aoga e la'u mai le Docs and Sheets applications.

Google Slides

O aso nei e sili ona faitau

.